frøken strøken Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Slik da har jeg fått på meg sivile klær og fikset håret så nå er jeg klar til å rocke bingoen. hmm føler meg som en kjærring på 80år men men Bingo er kult. Ja det er det kuleste som finnes. Ja til bingo sjapper i hver en bygd Jeg var på bingo med bestemor, jeg vant, var gøy..end of story Hehe jeg innser nå at det er på tide at jeg får meg ett liv Lenke til kommentar
Addan Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Slik da har jeg fått på meg sivile klær og fikset håret så nå er jeg klar til å rocke bingoen. hmm føler meg som en kjærring på 80år men men Bingo er kult. Ja det er det kuleste som finnes. Ja til bingo sjapper i hver en bygd Jeg var på bingo med bestemor, jeg vant, var gøy..end of story Hva vinner man på bingo ? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Meg det vettu! 19. er best, tenk. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hehe jeg innser nå at det er på tide at jeg får meg ett liv Ja, du henger her. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Når kommer Ferry? . Det er noe jeg bør få med meg. Hoho, fikk ikke sett Paul Oakenfold i denne filmen da... Dumme mannen Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hva vinner man på bingo ? Penger? Og kan du/dere være så snill(e) å begrense den quotingen litt? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hehe jeg innser nå at det er på tide at jeg får meg ett liv That can be arranged Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Slik da har jeg fått på meg sivile klær og fikset håret så nå er jeg klar til å rocke bingoen. hmm føler meg som en kjærring på 80år men men Bingo er kult. Ja det er det kuleste som finnes. Ja til bingo sjapper i hver en bygd Jeg var på bingo med bestemor, jeg vant, var gøy..end of story Hva vinner man på bingo ? street cred Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hehe jeg innser nå at det er på tide at jeg får meg ett liv Ja, du henger her. Er dette starten på ett nytt og bedre liv?? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hva vinner man på bingo ? En gratis bussbilett til gardemoen og tre poser kaffe Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Meg det vettu! 19. er best, tenk. Nei, 20 er best! Når kommer Ferry? . Det er noe jeg bør få med meg. Oktober. Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hehe jeg innser nå at det er på tide at jeg får meg ett liv That can be arranged Kan ikke du sette opp en langsiktig plan mens jeg er på bingo og vinner penger?? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 En som var innom på jobben og kjøpte tv av meg påsto at han hadde vunnet 114 000,- på mariabingo.... Lenke til kommentar
Addan Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hva vinner man på bingo ? Penger? Og kan du/dere være så snill(e) å begrense den quotingen litt? Hvorfor det ? Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hva vinner man på bingo ? En gratis bussbilett til gardemoen og tre poser kaffe Nei masse tøffe greier og ikke minst PENGER Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hehe jeg innser nå at det er på tide at jeg får meg ett liv Ja, du henger her. Er dette starten på ett nytt og bedre liv?? I wish. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Når kommer Ferry? . Det er noe jeg bør få med meg. Oktober. Men da kan det hende jeg er i trondheim 20. April har en av de jeg tar med meg bursdag, 22. er en annen . Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Kan ikke du sette opp en langsiktig plan mens jeg er på bingo og vinner penger?? Jenter tar altså ikke mine elendige sjekketriks Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Nei masse tøffe greier og ikke minst PENGER Har du ikkes ett den reklamen? Svarte som dere skriver drit da, er jo 5-6 poster mellom hver gang jeg er ferdig med å skrive en... Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Nei, 20 er best! Nei, 19. Jeg har rett, for jeg er født på best dato. Kan noen støtte meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg