Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg mener at de aller første albumene hans er de beste. Jeg har hørt det meste av hva Dylan har laget, og de første albumene er klart de beste. Bob Dylan har vært gjennom noen ekstreme bølgedaler når det gjelder kvaliteten på musikken. Han har neste like mye gull som han har ikke fullt så gode album.

Lenke til kommentar

Har en kompis som ingen har sett eller hørt fra på fire dager. Alle klærne han osv ligger hjemme. Moren har ingen anelse om hvor han er, og ingen i familien har kranglet med han. Ingen av oss kamerater vet om noe spesielt som har skjedd med han i det siste heller. Facebook-profilen hans er snodig. Han har fjernet alle bildene sine og hele wallen. Ingen får tak i han på telefonen hans heller.

Må si jeg er meget bekymret nå.

Lenke til kommentar

Har en kompis som ingen har sett eller hørt fra på fire dager. Alle klærne han osv ligger hjemme. Moren har ingen anelse om hvor han er, og ingen i familien har kranglet med han. Ingen av oss kamerater vet om noe spesielt som har skjedd med han i det siste heller. Facebook-profilen hans er snodig. Han har fjernet alle bildene sine og hele wallen. Ingen får tak i han på telefonen hans heller.

Må si jeg er meget bekymret nå.

OMG maby he has .....

*spoiler not for those under 18 *

become a Monk ! :o

Man spøker ikke med sånt når det skjer.

Før, og en tid etter, ja. Men ikke når en pårørende sitter der og frykter det verste.

Det er ikke trivelig å sitte å vente på at telefonen skal ringe. Spesielt ikke når situasjonen oppstår uten at noen åpenbare faretegn har vært synlige i forkant.

Selvfølgelig fins det helt normale situasjoner der det går flere dager før noen hører fra en person - men det er ikke normalt å bli helt utilgjengelig og fjerne seg selv fra nettsamfunn samtidig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...