Catkin Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Uff..det er fortid. La oss glemme det =( . Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 19. April Ååå. Fine datoen. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Mikkel er søt og utrolig kos. Mikkel er nerd, og burde vært på fylla nå! Ja, men Mikkel f[r ikke kontakt med vennen i bygda Uff da, men du vet vell hvor festen er? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Sånn, en gang i måneden eller så kommer jeg på hvor morsomt det var og spiller i en times tid før jeg slutter fordi det minner meg på hvor kjedelig det er. Keep it up. Neste blir vel å betale bilbomavgift til SV for å "rense" CO2 Selv så savner jeg tiden før med tanke på WoW, var faktisk underholdene og møte folk som var glade for å se deg, noe som ikke skjer så mye av idag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Du sparer en hundrings eller noe hvis du bestiller tidlig da. Jeg gjør det i alle fall 19 april er fylla for min del. Jubileum med dama om kvelden, og etter midnatt blir jeg 21 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Haha..husker da jeg spilte med Mikkel. Han ble alltid litt furten da jeg glemte ham og reddet han i siste liten. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Sånn, en gang i måneden eller så kommer jeg på hvor morsomt det var og spiller i en times tid før jeg slutter fordi det minner meg på hvor kjedelig det er. Keep it up. Neste blir vel å betale bilbomavgift til SV for å "rense" CO2 Selv så savner jeg tiden før med tanke på WoW, var faktisk underholdene og møte folk som var glade for å se deg, noe som ikke skjer så mye av idag. Jeg er glad for å se deg her. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 19. April Ååå. Fine datoen. Deine Burtstag? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Haha! Jeg har begynt å skrive med et teppe over tastaturet! Det er utrolig befriende! Du slipper å se ned på tastaturet når du skriver noe feil! Trenger jeg ikke uten teppet på tastaturet uansett Jeg gjør det refleksivt. Haha! Jeg har begynt å skrive med et teppe over tastaturet! Det er utrolig befriende! Du slipper å se ned på tastaturet når du skriver noe feil! Dette MÅ vi ha bilde av! Hokie dokie. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 jeg spiller ikke wow, og har aldri spilt wow, men jeg kan wow sånn bra generelt '' mange hær som har aldri spilt wow da? Ja<3 Second that. third that Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 19 april er fylla for min del. Jubileum med dama om kvelden, og etter midnatt blir jeg 21 Er det tilfeldig at du har bursdag samme dag som Hitler? Jeg slår deg, dog. Jeg er nemlig født 99 år og 364 dager etter ham. Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Slik da har jeg fått på meg sivile klær og fikset håret så nå er jeg klar til å rocke bingoen. hmm føler meg som en kjærring på 80år men men Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Deine Burtstag? Ja. Elsk. I år skal jeg..enten feste eller sose med typen eller være hjemme og spise wok. xD Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Du sparer en hundrings eller noe hvis du bestiller tidlig da. Jeg gjør det i alle fall 19 april er fylla for min del. Jubileum med dama om kvelden, og etter midnatt blir jeg 21 Old man walking . Men om jeg bestiller uka før liksom, er ikke fullt eller noe da? Kanskje du vil gi litt info om interessante DJ'er som kommer til vårt vakre land iløpet av 2008? Jeg har personlig ingen kontroll over det... Og Schjellin: aaaw Seriøst, klarer ikke ksrive da Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Uff da, men du vet vell hvor festen er? Det er derfor vi skal ha kontakt med den feminine firmeminingen til mikkel, han visste hvor vi skulle vaere Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Slik da har jeg fått på meg sivile klær og fikset håret så nå er jeg klar til å rocke bingoen. hmm føler meg som en kjærring på 80år men men Bingo er kult. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Haha..husker da jeg spilte med Mikkel. Han ble alltid litt furten da jeg glemte ham og reddet han i siste liten. Og du likte det, du liker alltid [ mobbe meg Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Slik da har jeg fått på meg sivile klær og fikset håret så nå er jeg klar til å rocke bingoen. hmm føler meg som en kjærring på 80år men men Bingo er kult. Ja det er det kuleste som finnes. Ja til bingo sjapper i hver en bygd Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 19 april er fylla for min del. Jubileum med dama om kvelden, og etter midnatt blir jeg 21 Er det tilfeldig at du har bursdag samme dag som Hitler? Jeg slår deg, dog. Jeg er nemlig født 99 år og 364 dager etter ham. Meg det vettu! Old man walking .Men om jeg bestiller uka før liksom, er ikke fullt eller noe da? Kanskje du vil gi litt info om interessante DJ'er som kommer til vårt vakre land iløpet av 2008? Jeg har personlig ingen kontroll over det... Blir nok ikke fullt nei, men lurt å være tidlig uansett. Ferry Corsten kommer Zany kommer kanskje Jesselyn kommer kanskje Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Slik da har jeg fått på meg sivile klær og fikset håret så nå er jeg klar til å rocke bingoen. hmm føler meg som en kjærring på 80år men men Bingo er kult. Ja det er det kuleste som finnes. Ja til bingo sjapper i hver en bygd Jeg var på bingo med bestemor, jeg vant, var gøy..end of story Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg