Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lemon: trikset med særemne er å ta det rolig til man har igjen ca. 12 timer. Da er man plutselig så stresset at ingenting fungerer som distraksjon, og man får til noen utrolig produktive timer med fokusert arbeid.Har man valgt rett emne er det også vanskelig for norsklæreren å sette karakter, noe som er positivt. Jeg skrev langt, og om dogmefilm - dermed var det uaktuelt å be en annen norsklærer om en "second oppinion."

Endret av Jann - Ove
Lenke til kommentar

Lemon: trikset med særemne er å ta det rolig til man har igjen ca. 12 timer. Da er man plutselig så stresset at ingenting fungerer som distraksjon, og man får til noen utrolig produktive timer med fokusert arbeid.Har man valgt rett emne er det også vanskelig for norsklæreren å sette karakter, noe som er positivt. Jeg skrev langt, og om dogmefilm - dermed var det uaktuelt å be en annen norsklærer om en "second oppinion."

Det er jo nettopp det som er min taktikk óg, men mamma maser (som et jævla lokomotiv - kredpoeng til de som tar Lasse og Geir-referansen) sånn...

Aleks: Var det i dag du prøvde? For det er helligdag, så ingenting blir gjort. Hvis du plotter inn inntekt og gjeld og sånn sjøl, kan det være derfor du ikke får det godkjent. Stikk i banken, så ordner de det.

Eplefe: Vi fikk altfor god tid på oss, så jeg har utsatt det til aller siste frist. :(

Endret av Lemon
Lenke til kommentar

Ny morgenkåpe! Jeg elsker virkelig morgenkåper. Går med en hele tiden når jeg er hjemme. Den nye er mørkeblå og fantastisk myk. Den gamle var rød/lilla og er ikke fullt så myk lengre. Begge kommer til å bli aktivt brukt.

Endret av Skogsraa
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå morgenkåpe! Jeg elsker virkelig morgenkåper. Går med en hele tiden når jeg er hjemme. Den nye er mørkeblå og fantastisk myk. Den gamle var rød/lilla og er ikke fullt så myk lengre. Begge kommer til å bli aktivt brukt.

veldig enig! har en i ekte silke med leopard mønster men finner den ikke :(

Lenke til kommentar

Var det i dag du prøvde? For det er helligdag, så ingenting blir gjort. Hvis du plotter inn inntekt og gjeld og sånn sjøl, kan det være derfor du ikke får det godkjent. Stikk i banken, så ordner de det.

Eplefe: Vi fikk altfor god tid på oss, så jeg har utsatt det til aller siste frist. :(

Prøvde å ringe idag og det funket ikke selv om linjene var åpne. Plottet ikke inn inntekt og gjeld selv. Prøvde å bestille for noen dager siden og, funket ikke da heller :(

Nå morgenkåpe! Jeg elsker virkelig morgenkåper. Går med en hele tiden når jeg er hjemme. Den nye er mørkeblå og fantastisk myk. Den gamle var rød/lilla og er ikke fullt så myk lengre. Begge kommer til å bli aktivt brukt.

Sitter i morgenkåpa mi selv som er lagd av win fra de dypeste huler av win. Visste du forresten at hvis du snur morgenkåpa bak frem så blir bæsjinga mye mer behaglig. Levestandaren min økte mye etter jeg fant ut av det.

Endret av Aleks
Lenke til kommentar

Aleks: Haha! klarte ikke å styre meg fra å le. Når jeg må skite med morgenkåpa tar jeg den av meg og legger den på stolen på badet. Det fungerer greit det også. Jeg har lyst på en i silke også - helst svart. og jeg har lyst på en gammeldags av mye stivere stoff.

Lenke til kommentar

Bart it is! Even thoooough it kløøør. Cause I don’t care If I loose my mind [...]

Jeg er lett med på rosa morgenkåpe igjen! Hah, "boxer og morgenkåpe"-fylla på sommeren må jo være awesome :----D

Lenke til kommentar

Aleks: Haha! klarte ikke å styre meg fra å le. Når jeg må skite med morgenkåpa tar jeg den av meg og legger den på stolen på badet. Det fungerer greit det også. Jeg har lyst på en i silke også - helst svart. og jeg har lyst på en gammeldags av mye stivere stoff.

Lover deg, snu den bak fram.

Ellers så skyter awesomness nivået på denne karen langt ut av skalaen min.

http://www.youtube.com/watch?v=xJ7vyFnLvjw

Lenke til kommentar

Bart it is! Even thoooough it kløøør. Cause I don’t care If I loose my mind [...]

Jeg er lett med på rosa morgenkåpe igjen! Hah, "boxer og morgenkåpe"-fylla på sommeren må jo være awesome :----D

Kan ikke tenke meg noe bedre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...