chokke Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Du har ikke vert her lenge nok, noen fortell han om meg Vi burde hatt mulighet til å skrive historien vår her på forumet et sted (blogg suger). Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 snakker man wow nå eller?Spiller ikke wow selv(er en av de få på tråden her som ikke gjør det ) Mange her som ikke gamer WoW da. Jeg gamer WoW. Men jeg tror jeg er en fåtallet som faktisk gamer inne i denne tråden. Edit: Forandra. Jeg spiller WoW. ^^ Hvilken server da? Kompis! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg spiller ikke WoW. Jeg savner det. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Try me, jeg har DJ'en på min side! Er ikke du redhead? *rasisme* Kimito er min gode venn, vi banker dere med musikken! Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg spiller ikke WoW. Jeg savner det. Woot, har du gaymet wow ? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg spiller ikke WoW. Jeg savner det. Woot, har du gaymet wow ? Aye. Fth. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 jeg spiller ikke wow, og har aldri spilt wow, men jeg kan wow sånn bra generelt '' mange hær som har aldri spilt wow da? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Kimito er min gode venn, vi banker dere med musikken! Kimito banker oss. Pakistanerne mine hører kun på 50 cent og det dritet der. Så vi satser på Lisa Selge account på WoW? Loadz of epox liksom! Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg spiller ikke WoW. Jeg savner det. Woot, har du gaymet wow ? Aye. Fth. Jøss, det viste jeg ikke. Hvilken level ble du? Class? Race ? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Kimito er min gode venn, vi banker dere med musikken! Kimito banker oss. Kimito kalte meg fyllasvin forrige Bang! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hvilken server da? Kompis! Darksorrow. Kompis! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Kimito kalte meg fyllasvin forrige Bang! Nettopp. Be afraid, be very afraid! Vi er edru (mer eller mindre) Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Du har ikke vert her lenge nok, noen fortell han om meg Mikkel er søt og utrolig kos. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Du har ikke vert her lenge nok, noen fortell han om meg Mikkel er søt og utrolig kos. Mikkel er nerd, og burde vært på fylla nå! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hadde jo nesten ikke drukket. Bare satt og passet på øl for 3 andre i tillegg til meg, så det så VELDIG feil ut Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Så hvem kan innrømme at de spiller wow her? Sånn, en gang i måneden eller så kommer jeg på hvor morsomt det var og spiller i en times tid før jeg slutter fordi det minner meg på hvor kjedelig det er. Endret 9. februar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) jeg spiller ikke wow, og har aldri spilt wow, men jeg kan wow sånn bra generelt '' mange hær som har aldri spilt wow da? Ja<3 Eller ikke =(. Jeg har det. Endret 9. februar 2008 av Loveless Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 jeg spiller ikke wow, og har aldri spilt wow, men jeg kan wow sånn bra generelt '' mange hær som har aldri spilt wow da? Ja<3 Second that. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hadde jo nesten ikke drukket. Bare satt og passet på øl for 3 andre i tillegg til meg, så det så VELDIG feil ut Ta deg en åre! Men for å være "seriøs" her, er det smart å forhåndsbestille billetter veldig snart til dette arrangementet 19. April? Blir vel til å feire to bursdager den dagen. Og ingen som vet "headlineren" til russefeber i år? Siden de kom på skolen for 2 måneder siden og skrøt av diverse artiseter som ikke har blitt oppdatert på hjemmesiden . Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Mikkel er søt og utrolig kos. Mikkel er nerd, og burde vært på fylla nå! Ja, men Mikkel f[r ikke kontakt med vennen i bygda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg