Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du bare drikker deg full nok selv, er ikke det noe problem!

Skal hjem til min kristne familie etterpå så det er nok ikke noe å satse på. Kanskje jeg skal gjøre bussturen tilbake litt mer moro^^ Er det ulovlig å være full/beruset på buss?

Endret av Aleks
Lenke til kommentar

Skal hjem til min kristne familie etterpå så det er nok ikke noe å satse på. Kanskje jeg skal gjøre bussturen tilbake litt mer moro^^ Er det ulovlig å være full/beruset på buss?

Det er ulovlig å drikke på tog/buss såvidt jeg vet siden det er offentlig plass. Men jeg har aldri sett noen håndheve dette. Så med mindre du sitter og drikker helt forrest sammen med en kristen bussjåfør eller drikker deg sørpe full og lager masser av oppstyr tror jeg ikke det skal være noe problem.

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar

Her snakker vi av erfaring, Jonas?

Kanskje, kanskje :wee:

Du, hvordan er det med rullestol og fylla? Er det lov å kjøre rullestol i beruset tilstand ute? Veit jo at man kan få bot av å sykle på fylla :D

Lenke til kommentar

Du, hvordan er det med rullestol og fylla? Er det lov å kjøre rullestol i beruset tilstand ute?

Fjerde gang jeg svarer på det her i DNFK; jeg regnes som kjøretøy / bil.

Sorry da, surpump >:(

Smurf: Haha, jo, det er visst ulovlig. Tror dog man skal bekymre seg mer over utgifter til legevakt og ødelagt sykkel fremfor bøter.. ninja.gif

Endret av clvñ
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Hvis man er funksjonshemmet, og fyllekjører med sin rullestol. Blir man da fratatt lappen og rullestolen? :!:

Lenke til kommentar

Du, hvordan er det med rullestol og fylla? Er det lov å kjøre rullestol i beruset tilstand ute?

Fjerde gang jeg svarer på det her i DNFK; jeg regnes som kjøretøy / bil.

Jeg vil nesten se at snuten tauer en rullestolbruker for å kjøre i fylla.

Lenke til kommentar

I teorien; ja. Det brukes nok skjønn for slike episoder.

Petter: Skal vi prøve? :D

Ja det synes jeg virkelig

hvis jeg triller deg i beruset til stand og du er edru så er det jo fortsatt jeg som kjører...

Endret av Petter
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...