b-real Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Kan noen forklare meg hva faen greia med ";PpPpPpPPpPPPpP" er ? Så du skal få noe å spørre om vel søten Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Kan noen forklare meg hva faen greia med ";PpPpPpPPpPPPpP" er ? Noe som er oppbrukt for lenge siden, i tillegg var det ikke sååå morsomt. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Lag en post om at du ikke skjønner ;PpPpPpPPpPPPpP, så skjønner du det egentlig ;PpPpPpPPpPPPpP Lenke til kommentar
Coa Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Det er undertoner av ironi og en viss form for dobbeltmoral. Såpass har jeg skjønt. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Åja det skjønte jeg jo ;PpPPPpPpPpPPpp Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 JEG SYNES DET ER MORSOMT JEG ;PPpPPP;PpPp Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Sier at man ikke synes det er moro, men så gjør man det :PPppPPPPpPPpppppppppppppPPPPPppPPppPPP Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 "Man gjør ett eller annet, og så gjør man også noe annet som gjør at dette blir et paradoks/som tilsier at første setningsledd ikke er sant ;PpPpPp". De fleste er teite, men noen av de er ganske morsomme. For at de skal være morsomme må da "nektelsen" i del 2 være underforstått, og gjerne ikke helt seriøs. F. eks: "man selger sjelen sin til djevelen, og så er man ginger" -> rødhårete har ikke sjel, derfor går jo ikke det. "Er du dum? Nej. - Så går man elektro!" -> alle som går elektro er dumme. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Ja det er dritmorro ;PpppPpPPpppPPPpppPPPPPpPPPpppppPppppppP Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Lillesøsteren min sitter på dass å griner for at hun ikke får til å drite Verden er en sær plass. Endret 12. mai 2010 av Sameboe Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Hun har vel forstoppelse, da. Det kan være vondt. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Lillesøsteren min sitter på dass å griner for at hun ikke får til å drite Verden er en sær plass. Det er jo ikke rart, hvis du noen gang har sittet på do og må drite sikkelig, men ikke får det til....så vet du hvor vondt det er. Så på med gummihanskene og inn på do og pell ut driten til søstera di :!: Lenke til kommentar
Coa Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Lillesøsteren min sitter på dass å griner for at hun ikke får til å drite Verden er en sær plass. Det er nesten like sært som at du velger å skrive om det. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 faktisk særere vil jeg påstå Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Sameboe: indeed LANGHELG! Jeg prøvde å klippe meg på en ny frisørsalong i dag. Det er en eller annen middelaldrende tyrker som har en egen salong her. Han tar 220 kroner i steden for de vanlige blasfemiske 360 kronene rett over gaten. Med unntak av noen kommunikasjonsproblemer var han en minst like god frisør og jeg likte salongen hans mye bedre. Slapp i alle fall unna den meningsløse tørrpraten. Håret ble jo bra det også. Fikk det som jeg ville, så da er det i boks til konfirmasjonen min den 23. mai. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Du kan dra til Tøyen om du vil spare noen kroner. Der får du en hårklipp til en 50 lapp. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Hun har vel forstoppelse, da. Det kan være vondt. trust me jeg har prøvd, var på sykehuset med det tilogmed dustelegen jeg var hos først trodde det var nerver så fikk valium hadde jeg gått i 2 dager til kunne tarmen ha sprukket. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Transport til Tøyen koster vel litt. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 JAI KLIPPA HÅRET DITT! FEMTIKRONA! ;PpPppPppPpPpPPPpP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg