Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Man gjør ett eller annet, og så gjør man også noe annet som gjør at dette blir et paradoks/som tilsier at første setningsledd ikke er sant ;PpPpPp". De fleste er teite, men noen av de er ganske morsomme. For at de skal være morsomme må da "nektelsen" i del 2 være underforstått, og gjerne ikke helt seriøs.

F. eks:

"man selger sjelen sin til djevelen, og så er man ginger" -> rødhårete har ikke sjel, derfor går jo ikke det.

"Er du dum? Nej. - Så går man elektro!" -> alle som går elektro er dumme.

Lenke til kommentar

Sameboe: indeed

LANGHELG!

Jeg prøvde å klippe meg på en ny frisørsalong i dag. Det er en eller annen middelaldrende tyrker som har en egen salong her. Han tar 220 kroner i steden for de vanlige blasfemiske 360 kronene rett over gaten. Med unntak av noen kommunikasjonsproblemer var han en minst like god frisør og jeg likte salongen hans mye bedre. Slapp i alle fall unna den meningsløse tørrpraten. Håret ble jo bra det også. Fikk det som jeg ville, så da er det i boks til konfirmasjonen min den 23. mai.

Lenke til kommentar

Hun har vel forstoppelse, da. Det kan være vondt.

trust me jeg har prøvd, var på sykehuset med det tilogmed dustelegen jeg var hos først trodde det var nerver så fikk valium :p hadde jeg gått i 2 dager til kunne tarmen ha sprukket.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...