DJ_Dark Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 VONDT I HODET!!!! Auuu Spill Hardstyle din måke! Hvis du sjekker hwradio så gjør jeg det allerede Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hvis du sjekker hwradio så gjør jeg det allerede Jeg ser på 28 weeks later jeg, så neh . Men siden du hadde vondt i huet tenkej eg at du sikkert utsatte spillinga eller noe. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Meeeh. Må nå spille da. (Ble jo tvunget av magio) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Kos deg! Hardstyle suger . Åh logikk Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 uff, pcen lagger for mye, bruker wiien til å surfe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 snakker man wow nå eller? Spiller ikke wow selv(er en av de få på tråden her som ikke gjør det ) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Kos deg! Hardstyle suger . Åh logikk /shoo Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 snakker man wow nå eller?Spiller ikke wow selv(er en av de få på tråden her som ikke gjør det ) Spiller nesten aldri noe lengere, film og forum hele dagen Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) snakker man wow nå eller?Spiller ikke wow selv(er en av de få på tråden her som ikke gjør det ) Mange her som ikke gamer WoW da. Jeg gamer WoW. Men jeg tror jeg er en fåtallet som faktisk gamer inne i denne tråden. Edit: Forandra. Endret 9. februar 2008 av Schjellin Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 snakker man wow nå eller?Spiller ikke wow selv(er en av de få på tråden her som ikke gjør det ) Har spilt WoW altfor mye . Anyways, Alastor har lovet å fjerne 4880 innlegg fra brukeren min . Så hvem kan innrømme at de spiller wow her? Dj_Dark, jeg tar med pakistanergjengen og banker deg enten 16. Februar eller 19. April Lenke til kommentar
Addan Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 snakker man wow nå eller?Spiller ikke wow selv(er en av de få på tråden her som ikke gjør det ) Spiller nesten aldri noe lengere, film og forum hele dagen Er du aldri med vanner ? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Spiller man ikke WoW, da? *leke dum* Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Slasken? Skulle ikke du på fylla da mann! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Haha! Jeg har begynt å skrive med et teppe over tastaturet! Det er utrolig befriende! Du slipper å se ned på tastaturet når du skriver noe feil! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Dj_Dark, jeg tar med pakistanergjengen og banker deg enten 16. Februar eller 19. April Try me, jeg har DJ'en på min side! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Haha! Jeg har begynt å skrive med et teppe over tastaturet! Det er utrolig befriende! Du slipper å se ned på tastaturet når du skriver noe feil! Trenger jeg ikke uten teppet på tastaturet uansett Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Haha! Jeg har begynt å skrive med et teppe over tastaturet! Det er utrolig befriende! Du slipper å se ned på tastaturet når du skriver noe feil! Dette MÅ vi ha bilde av! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Er du aldri med vanner ? Du har ikke vert her lenge nok, noen fortell han om meg Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Try me, jeg har DJ'en på min side! Er ikke du redhead? *rasisme* Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 snakker man wow nå eller?Spiller ikke wow selv(er en av de få på tråden her som ikke gjør det ) Mange her som ikke gamer WoW da. Jeg gamer WoW. Men jeg tror jeg er en fåtallet som faktisk gamer inne i denne tråden. Edit: Forandra. Jeg spiller WoW. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg