Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Mamma tenker ikke særlig langt noen ganger. Hun lot Lucas (vår nye valp) tasse rundt i en av butikkene vi var i. Hun kjenner noen der som ville hilse på ham. Greit nok, men hun må jo skjønne at hun ikke kan snu ryggen til. Ikke bare i et par sekunder engang.

Jeg var på vei ut, og trodde hun passet på ham. Men han løp jo etter meg. Folk så skikkelig rart på meg. Så jeg tenkte "Faen, er jeg SÅ stygg i dag at folk må snu seg fuckings tre ganger etter meg??". Da jeg snudde meg så jeg jo at Lucas løp etter meg. Stakkars lille. Kunne gått seg vill eller noe.

I tillegg er jeg blakk som faen nå.

Ikke så lett når man bare skal snakke 2-3min (egentlig 20 min) med noen ;)

Er du har brukt penger på da?

Sjekket saldoen min tidligere i dag og da sto det 1337.07kr på kontoen og jeg bare...oh yeah.

De små ting :love:

Da vender jeg nesa mot mitt kjære Telemark! :love:

GLHF! :) Endret av b-real
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke så lett når man bare skal snakke 2-3min (egentlig 20 min) med noen ;)

Apropos det der, i går ble jeg overtalt å besøke noen, «5 minutter, bare en kaffe». Jeg gikk med på det og forestilte meg virkelige 5 minutter, men neida, ble der over én time.

Hater når folk ikke sier det de mener /wallbash

Endret av The Prophet
Lenke til kommentar

Sjekket saldoen min tidligere i dag og da sto det 1337.07kr på kontoen og jeg bare...oh yeah.

,07 ødela litt da :p

Saldoen min sier 500 og litt.

Går og venter på at lønna skal komme inn, men det skjer vel ikke før på fredag :(

Lenke til kommentar

,07 ødela litt da :p

Saldoen min sier 500 og litt.

Går og venter på at lønna skal komme inn, men det skjer vel ikke før på fredag :(

Jeg vet, men hvor skal jeg få brukt 7 øre liksom? :(
Lenke til kommentar

Gah ... Sliten og lei. :|

Tar på å stå på tregulv i bare sokkelesten i flere timer.

For å gjøre det bedre, fikk jeg en telefon om at jeg ikke har bopel til høsten, og blir kasta ut fra nåværende bopel før jeg er ferdig på skolen. Fantastisk!

Blir ikke Steinkjerfestival og Alice Cooper på meg ser det ut til.

Lenke til kommentar

Lemon:

Ok ^^

Every-one-else:

Hvorfor gjør jeg lekser når det er langhelg? :O

Burde komme meg ut, men lekser må til for få opp karakteren ^^

Håper det er middag snart :/

Lenke til kommentar

Every-one-else:

Hvorfor gjør jeg lekser når det er langhelg? :O

Burde komme meg ut, men lekser må til for få opp karakteren ^^

Lekser? Du er heldig. Jeg skal opp i teoretisk matteeksamen neste onsdag, så jeg må regne konstant i en uke.

Lenke til kommentar
Today, I went to Walmart to buy Grand Theft Auto San Andreas. The girl working there didn't know what it was, so I had to describe it to her. I said, "It's a game about a black guy who goes around crashing his cars, having sex with hookers, and beating people with clubs and stuff like that." She left and went in to the back room to get it and came back a minute later with Tiger Woods PGA Tour 10. Best. Salesperson. Ever.

Morsomste jeg har lest i dag :)

Anyhow, hva skal folket? Jeg skal ut og drikke meg full regner jeg med.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...