b-real Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Mamma tenker ikke særlig langt noen ganger. Hun lot Lucas (vår nye valp) tasse rundt i en av butikkene vi var i. Hun kjenner noen der som ville hilse på ham. Greit nok, men hun må jo skjønne at hun ikke kan snu ryggen til. Ikke bare i et par sekunder engang. Jeg var på vei ut, og trodde hun passet på ham. Men han løp jo etter meg. Folk så skikkelig rart på meg. Så jeg tenkte "Faen, er jeg SÅ stygg i dag at folk må snu seg fuckings tre ganger etter meg??". Da jeg snudde meg så jeg jo at Lucas løp etter meg. Stakkars lille. Kunne gått seg vill eller noe. I tillegg er jeg blakk som faen nå. Ikke så lett når man bare skal snakke 2-3min (egentlig 20 min) med noen Er du har brukt penger på da? Sjekket saldoen min tidligere i dag og da sto det 1337.07kr på kontoen og jeg bare...oh yeah. De små ting Da vender jeg nesa mot mitt kjære Telemark! GLHF! Endret 12. mai 2010 av b-real Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Ikke så lett når man bare skal snakke 2-3min (egentlig 20 min) med noen Apropos det der, i går ble jeg overtalt å besøke noen, «5 minutter, bare en kaffe». Jeg gikk med på det og forestilte meg virkelige 5 minutter, men neida, ble der over én time. Hater når folk ikke sier det de mener /wallbash Endret 12. mai 2010 av The Prophet Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Sjekket saldoen min tidligere i dag og da sto det 1337.07kr på kontoen og jeg bare...oh yeah. De små ting ,07 ødela litt da Saldoen min sier 500 og litt. Går og venter på at lønna skal komme inn, men det skjer vel ikke før på fredag Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Sjekket saldoen min tidligere i dag og da sto det 1337.07kr på kontoen og jeg bare...oh yeah. De små ting ,07 ødela litt da Det er da man går inn og overfører 7 øre til en annen konto. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Sjekket saldoen min tidligere i dag og da sto det 1337.07kr på kontoen og jeg bare...oh yeah.De små ting ,07 ødela litt da Saldoen min sier 500 og litt. Går og venter på at lønna skal komme inn, men det skjer vel ikke før på fredag Jeg vet, men hvor skal jeg få brukt 7 øre liksom? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Sjekker ikke saldoen min. Ikke jeg heller. Det vil si jeg sjekker den dagen jeg skal ha penger for å sjekke om de er kommet. Utenom det så har jeg så god kontroll at jeg til en hver tid vet hva som står der. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Jeg rickroller familien min. Hva gjør dere? Edit: De som går forbi på gaten og forsovet. Endret 12. mai 2010 av Nopros Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Hei, er det noen som vil betale 2290,- for bunadsinspirerte slips? Dere har sjansen. Sptzbrgn heter firmaet som selger dem. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 forsovet. Forsovet? Er det noen på gata som sover? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Hei, er det noen som vil betale 2290,- for bunadsinspirerte slips? Dere har sjansen. Sptzbrgn heter firmaet som selger dem. Jeg skulle gjerne hatt dette Bilde: Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Hvis de hadde hatt det i grønt, kunne vi matcha på 17. mai! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Gah ... Sliten og lei. :| Tar på å stå på tregulv i bare sokkelesten i flere timer. For å gjøre det bedre, fikk jeg en telefon om at jeg ikke har bopel til høsten, og blir kasta ut fra nåværende bopel før jeg er ferdig på skolen. Fantastisk! Blir ikke Steinkjerfestival og Alice Cooper på meg ser det ut til. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Lemon: Hvor har du bunad fra? : ) Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Hvis de hadde hatt det i grønt, kunne vi matcha på 17. mai! Skal du ha med den på 17 mai? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Nei, faen, jeg skal jo bort på 17. mai! Haha, da blir det classy russebukse, veit du. ColdIce: Nordland. Endret 12. mai 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Lemon: Ok ^^ Every-one-else: Hvorfor gjør jeg lekser når det er langhelg? :O Burde komme meg ut, men lekser må til for få opp karakteren ^^ Håper det er middag snart :/ Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Every-one-else: Hvorfor gjør jeg lekser når det er langhelg? :O Burde komme meg ut, men lekser må til for få opp karakteren ^^ Lekser? Du er heldig. Jeg skal opp i teoretisk matteeksamen neste onsdag, så jeg må regne konstant i en uke. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Nei, faen, jeg skal jo bort på 17. mai! Haha, da blir det classy russebukse, veit du. ColdIce: Nordland. Uhuhuhm....WHY? Slipset er pent det men litt for mye å betale for et slips.. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Today, I went to Walmart to buy Grand Theft Auto San Andreas. The girl working there didn't know what it was, so I had to describe it to her. I said, "It's a game about a black guy who goes around crashing his cars, having sex with hookers, and beating people with clubs and stuff like that." She left and went in to the back room to get it and came back a minute later with Tiger Woods PGA Tour 10. Best. Salesperson. Ever. Morsomste jeg har lest i dag Anyhow, hva skal folket? Jeg skal ut og drikke meg full regner jeg med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg