Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Edit: Du var ikke forresten i Oslo for ikke så alt for lenge siden?
Jau. Det var jeg. Jeg er i Oslo sånn ca annahver uke. Skal være i Oslo neste uke for eksempel.

Hva da? Såg du meg? :ermm:

Jeg mener jeg gjorde det men ifra avstand inne på Oslo S men jeg var jævlig usikker.

29. april?

Lenke til kommentar

Alle har rett til å tvile, men fakta er at Chernobyl gikk i luften, og "litt" senere ble jeg født. Syns det er åpenbare fakta jeg kommer med, her.

er flere ting som skjedde det året og den dagen faktisk :O

http://en.wikipedia.org/wiki/December_10

Births:

1986 – Matthew Bates, English footballer

1986 – Ryoichi Tsukada, Japanese acrobat

Noen dumme folk hos Wikipedia driver å fjerner navnet mitt. Skulle hatt juling, skulle de. Får fikse de når jeg får diktatur.

Lenke til kommentar

omnom nom pøser gjør godt for en sliten kropp.

Hah, her blir det pannekaker med bacon til frokost. Må bare sykle til nabobygda for å kjøpe ingredienser. Men ja, hva gjør man ikke for en bra frokost med en kompis etter å ha drukket øl og vin sammen kvelden før? (-------:

Lenke til kommentar

omnom nom pøser gjør godt for en sliten kropp.

Hah, her blir det pannekaker med bacon til frokost. Må bare sykle til nabobygda for å kjøpe ingredienser. Men ja, hva gjør man ikke for en bra frokost med en kompis etter å ha drukket øl og vin sammen kvelden før? (-------:

hadde litt for mye øl og vin igår jeg så hadde vert godt.

Lenke til kommentar
Edit: Du var ikke forresten i Oslo for ikke så alt for lenge siden?
Jau. Det var jeg. Jeg er i Oslo sånn ca annahver uke. Skal være i Oslo neste uke for eksempel.

Hva da? Såg du meg? :ermm:

Jeg mener jeg gjorde det men ifra avstand inne på Oslo S men jeg var jævlig usikker.

29. april?

Da er det stor sannsynlighet for at det var meg ja :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...