Petter Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 omnom nom pøser gjør godt for en sliten kropp. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Om nom mat. Må stikke innom bakeriet i friminuttet, kjenner jeg. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Alle har rett til å tvile, men fakta er at Chernobyl gikk i luften, og "litt" senere ble jeg født. Syns det er åpenbare fakta jeg kommer med, her. Edit: Map. Forumet likte ikke punktum i url. Så langt unna var jeg ^^ Såeh, i beatz j00 oke? Winz. Endret 12. mai 2010 av MrLeftfield Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Vet dere hva jeg gleder meg til? Fem dager med fri! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Alle har rett til å tvile, men fakta er at Chernobyl gikk i luften, og "litt" senere ble jeg født. Syns det er åpenbare fakta jeg kommer med, her. Edit: Map. Forumet likte ikke punktum i url. Så langt unna var jeg ^^ Såeh, i beatz j00 oke? Winz. Avstand har ingenting å si når vi snakker om kosmisk energy i uante kvanta. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 JEGERHERFORÅØDELEGGE! Her er jeg, på seminar, i ett konferansesenter som påstår de er best. Også takler de ikke overbelastningen på nettet . Først idag at jeg kom inn på nett Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 JEGERHERFORÅØDELEGGE! Her er jeg, på seminar, i ett konferansesenter som påstår de er best. Også takler de ikke overbelastningen på nettet . Først idag at jeg kom inn på nett Fritt frem å flirre litt da ja! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Ja, jeg har blitt awsome master i edderkopkabal, Purble Place og kabal. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Alle har rett til å tvile, men fakta er at Chernobyl gikk i luften, og "litt" senere ble jeg født. Syns det er åpenbare fakta jeg kommer med, her. er flere ting som skjedde det året og den dagen faktisk :O http://en.wikipedia.org/wiki/December_10 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Edit: Du var ikke forresten i Oslo for ikke så alt for lenge siden?Jau. Det var jeg. Jeg er i Oslo sånn ca annahver uke. Skal være i Oslo neste uke for eksempel.Hva da? Såg du meg? Jeg mener jeg gjorde det men ifra avstand inne på Oslo S men jeg var jævlig usikker. 29. april? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Alle har rett til å tvile, men fakta er at Chernobyl gikk i luften, og "litt" senere ble jeg født. Syns det er åpenbare fakta jeg kommer med, her. er flere ting som skjedde det året og den dagen faktisk :O http://en.wikipedia.org/wiki/December_10 Births: 1986 – Matthew Bates, English footballer 1986 – Ryoichi Tsukada, Japanese acrobat Noen dumme folk hos Wikipedia driver å fjerner navnet mitt. Skulle hatt juling, skulle de. Får fikse de når jeg får diktatur. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 omnom nom pøser gjør godt for en sliten kropp. Hah, her blir det pannekaker med bacon til frokost. Må bare sykle til nabobygda for å kjøpe ingredienser. Men ja, hva gjør man ikke for en bra frokost med en kompis etter å ha drukket øl og vin sammen kvelden før? (-------: Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Av og til er du så innmari ekkel, Jonas. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Man tar en dusj og pusser tenna ? Holder seg unna smug osv Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Har gjort det samme jeg og, men kommer aldri igjennom. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Hva faen prater dere egentlig om ? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 omnom nom pøser gjør godt for en sliten kropp. Hah, her blir det pannekaker med bacon til frokost. Må bare sykle til nabobygda for å kjøpe ingredienser. Men ja, hva gjør man ikke for en bra frokost med en kompis etter å ha drukket øl og vin sammen kvelden før? (-------: hadde litt for mye øl og vin igår jeg så hadde vert godt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Hahahah, Questionable Content var awesome idag. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Edit: Du var ikke forresten i Oslo for ikke så alt for lenge siden?Jau. Det var jeg. Jeg er i Oslo sånn ca annahver uke. Skal være i Oslo neste uke for eksempel.Hva da? Såg du meg? Jeg mener jeg gjorde det men ifra avstand inne på Oslo S men jeg var jævlig usikker. 29. april? Da er det stor sannsynlighet for at det var meg ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg