Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hva er dette for en konspirasjon? Her skriver jeg nederst på forrige side at jeg skal lide uten nett på hytta, så kommer det folk nå og sier at de skal det samme, og at det blir FETT og DEILIG?

:tease:

De lever i fornektelse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er dette for en konspirasjon? Her skriver jeg nederst på forrige side at jeg skal lide uten nett på hytta, så kommer det folk nå og sier at de skal det samme, og at det blir FETT og DEILIG?

:tease:

Haha, det er jo sant! Etterhvert blir man bare lei av alle pcer og alt moderne rundt en i hverdagen at man får lyst å hoppe ut i skogen og rope ut "JEG ER KJEEMPPEEGLAAD I LIVVEETT!"

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar

Husker når jeg gikk på barneskolen og skulle på hytta. Da overtalte jeg foreldrene mine med å dra med PCen hjemmefra.

Du kan jo forestille deg hvordan det var å "klatre" gjennom 1 meter snø med en 17" CRT-skjerm, stort PC-kabinett og lignende, alt for at jeg skulle få spille Warcraft 2 på hytta. :p

Lenke til kommentar

Du kan jo forestille deg hvordan det var å "klatre" gjennom 1 meter snø med en 17" CRT-skjerm, stort PC-kabinett og lignende, alt for at jeg skulle få spille Warcraft 2 på hytta. :p

For Warcraft 2? Totally worth it.

+1

Faen! :dontgetit:

Hvordan kan jeg legge til messenger uttrykksikoner uten at de blir total fucked?

Vil legge til :w00t::ninja::whistle: og :love:

Love og whistle tror jeg funket sist :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...