L4r5 Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Hva er dette for en konspirasjon? Her skriver jeg nederst på forrige side at jeg skal lide uten nett på hytta, så kommer det folk nå og sier at de skal det samme, og at det blir FETT og DEILIG? De lever i fornektelse. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Off to hytta om et par timer. Ingen internett frem til lør/søn. +1 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Det er jo ikke sånn det skal være å være på hytta, Cyph! Vi har ikke tv engang, vi. Må jo få med meg Paradise Hotel. Endret 12. mai 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Da er papirene signert og mitt lovløse opprør mot dag og natt, morgen og kveld, tiden i det fulle og hele er derfor over. /poetisk Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Hva er dette for en konspirasjon? Her skriver jeg nederst på forrige side at jeg skal lide uten nett på hytta, så kommer det folk nå og sier at de skal det samme, og at det blir FETT og DEILIG? Haha, det er jo sant! Etterhvert blir man bare lei av alle pcer og alt moderne rundt en i hverdagen at man får lyst å hoppe ut i skogen og rope ut "JEG ER KJEEMPPEEGLAAD I LIVVEETT!" Endret 12. mai 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Husker når jeg gikk på barneskolen og skulle på hytta. Da overtalte jeg foreldrene mine med å dra med PCen hjemmefra. Du kan jo forestille deg hvordan det var å "klatre" gjennom 1 meter snø med en 17" CRT-skjerm, stort PC-kabinett og lignende, alt for at jeg skulle få spille Warcraft 2 på hytta. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Du kan jo forestille deg hvordan det var å "klatre" gjennom 1 meter snø med en 17" CRT-skjerm, stort PC-kabinett og lignende, alt for at jeg skulle få spille Warcraft 2 på hytta. For Warcraft 2? Totally worth it. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Da er papirene signert og mitt lovløse opprør mot dag og natt, morgen og kveld, tiden i det fulle og hele er derfor over. /poetisk Har du klipt håret og fått deg jobb? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Jeg syns det! Tror ikke foreldrene mine gjorde det... Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Du kan jo forestille deg hvordan det var å "klatre" gjennom 1 meter snø med en 17" CRT-skjerm, stort PC-kabinett og lignende, alt for at jeg skulle få spille Warcraft 2 på hytta. For Warcraft 2? Totally worth it. +1 Faen! Hvordan kan jeg legge til messenger uttrykksikoner uten at de blir total fucked? Vil legge til og Love og whistle tror jeg funket sist Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Har du klipt håret og fått deg jobb? Du må få gode karakterer i tekstanalyse Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Er kun w00t som ikke funker. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Dét får jeg faktisk! Fuckin' knew it! Blir godt å endelig starte med det her. Gått og venta bra lenge nå. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Er kun w00t som ikke funker. Fikk ikke til å funke heller Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Dét får jeg faktisk! Fuckin' knew it! Blir godt å endelig starte med det her. Gått og venta bra lenge nå. Jeg er jo et vidunderbarn, vet De. Det kan jeg tenke meg. Lykke til! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Vidunderbarn? Sorry, men det er det jeg som er. Når mitt egg ble unnfanget, ble jorden utsatt for et så kraftig energiutbrudd at Chernobyl gikk i luften. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Alle har rett til å tvile, men fakta er at Chernobyl gikk i luften, og "litt" senere ble jeg født. Syns det er åpenbare fakta jeg kommer med, her. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Er det blitt flere eksamener etter at kunnskapsløftet ble innført? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg