MrLeftfield Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Velkommen til Jeg-kom-opp-i-<insert random fag>-tråden Men for meg som er halvt britisk, er det jo bare herlig at jeg kommer opp i engelsk skriftlig eksamen. Mye bedre enn norsk! True true. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Hvilken vei er det du skal? Østover? Jepp. Tar nattoget. Feire 17.mai hos fattern, samt sverigetuur på fredag.Sounds like a plan. Skulle ha vært i sverige selv men det må nok vente til den 28. I guess :\Hvor mye er det for en kartong røyk nå for tiden egentlig? Fekk du beskjed om kor gammal ein tatovering må vere før du får lov å gje blod igjen, Gisle?Fikk spørsmålet om jeg hadde noen nye tatoveringer og jeg svarte nei jeg har en som er et par år gammel og mer sa hun ikke en det så jeg spurte ikke noe videre. Du kan sikkert stille spørsmålet via å finne din nærmeste blodbank: https://www.giblod.no/www/banks/map.asp?level=7352 Fikk valget om en gave før tappingen men jeg takket nei og ga disse 50kr til Røde Kors, angrer egentlig litt nå at jeg ikke tok den sekken som lå der Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Hvor mye er det for en kartong røyk nå for tiden egentlig? Det aner jeg faktisk ikke. Blir å ta båten. Billigst der. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 @Lars: Hvilken båt er det snakk om? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 @Lars: Hvilken båt er det snakk om? Sandefjord-strømstad. Avg. 10.00 Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Det er nesten litt surrealistisk å lese om alle som kommer opp i eksamen og tentamen her. Savner skolen litt :/ Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Det er nesten litt surrealistisk å lese om alle som kommer opp i eksamen og tentamen her. Savner skolen litt :/ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Har gitt blod i dag! Bra! Takkar og bukkar. @Lars: Hvilken båt er det snakk om? Sandefjord-strømstad. Avg. 10.00Aha, den der ja Får vel legge hodet litt i bløtt og gruble på hvordan en skal komme seg til Sverige på en fornuftig måte, blir stress når man ikke har bil selv Det er nesten litt surrealistisk å lese om alle som kommer opp i eksamen og tentamen her. Savner skolen litt :/Ja du kan så si..til tider så kunne jeg ønske at jeg gikk på skolen igjen men...samtidig ikke. Edit: Du var ikke forresten i Oslo for ikke så alt for lenge siden? Endret 12. mai 2010 av b-real Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Off to hytta om et par timer. Ingen internett frem til lør/søn. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Hahaha. Det blir så koselig, atte! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Hyttetur uten internett er jo deilig. Fri fra datamaskiner og internett og forumtroll og slikt. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 SKal på hytte i mårra Det er digg å komme seg unna data og tv i noen dager da. Og bare vandre langt inn i skauen og nyte naturen Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Edit: Du var ikke forresten i Oslo for ikke så alt for lenge siden? Jau. Det var jeg. Jeg er i Oslo sånn ca annahver uke. Skal være i Oslo neste uke for eksempel. Hva da? Såg du meg? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Hyttetur uten internett er jo deilig. Fri fra datamaskiner og internett og forumtroll og slikt. Hehe, jeg flekker laptopen + eksterne hdd (ca 500gb/1000gb med serier og filmer til sammen atm…), og det er TV og greier der også. Men men, blir nok mye mindre PC ja. Kanskje jeg skal prøve å jogge litt der. Endret 12. mai 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 SKal på hytte i mårra Det er digg å komme seg unna data og tv i noen dager da. Og bare vandre langt inn i skauen og nyte naturen Heldiggris! Får snekre sammen et lignende opplegg med noen kompiser bare uten hytte da selvfølgelig. Skal hente scooter etter skolen, gleder meg! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Hva er dette for en konspirasjon? Her skriver jeg nederst på forrige side at jeg skal lide uten nett på hytta, så kommer det folk nå og sier at de skal det samme, og at det blir FETT og DEILIG? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Det er jo ikke sånn det skal være å være på hytta, Cyph! Vi har ikke tv engang, vi. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Det blir deilig når jaktsesongen starter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg