Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilken vei er det du skal? Østover?

Jepp. Tar nattoget. Feire 17.mai hos fattern, samt sverigetuur på fredag.
Sounds like a plan. Skulle ha vært i sverige selv men det må nok vente til den 28. I guess :\

Hvor mye er det for en kartong røyk nå for tiden egentlig?

Fekk du beskjed om kor gammal ein tatovering må vere før du får lov å gje blod igjen, Gisle?
Fikk spørsmålet om jeg hadde noen nye tatoveringer og jeg svarte nei jeg har en som er et par år gammel og mer sa hun ikke en det så jeg spurte ikke noe videre.

Du kan sikkert stille spørsmålet via å finne din nærmeste blodbank: https://www.giblod.no/www/banks/map.asp?level=7352

Fikk valget om en gave før tappingen men jeg takket nei og ga disse 50kr til Røde Kors, angrer egentlig litt nå at jeg ikke tok den sekken som lå der :(

Lenke til kommentar
Har gitt blod i dag! :woot:

Bra! :thumbup:
Takkar og bukkar.

@Lars: Hvilken båt er det snakk om?

Sandefjord-strømstad. Avg. 10.00
Aha, den der ja :)

Får vel legge hodet litt i bløtt og gruble på hvordan en skal komme seg til Sverige på en fornuftig måte, blir stress når man ikke har bil selv :p

Det er nesten litt surrealistisk å lese om alle som kommer opp i eksamen og tentamen her. Savner skolen litt :/
Ja du kan så si..til tider så kunne jeg ønske at jeg gikk på skolen igjen men...samtidig ikke.

Edit: Du var ikke forresten i Oslo for ikke så alt for lenge siden?

Endret av b-real
Lenke til kommentar

Hyttetur uten internett er jo deilig. Fri fra datamaskiner og internett og forumtroll og slikt.

Hehe, jeg flekker laptopen + eksterne hdd (ca 500gb/1000gb med serier og filmer til sammen atm…), og det er TV og greier der også. Men men, blir nok mye mindre PC ja. Kanskje jeg skal prøve å jogge litt der. Endret av CypheroN
Lenke til kommentar

SKal på hytte i mårra :D Det er digg å komme seg unna data og tv i noen dager da. Og bare vandre langt inn i skauen og nyte naturen :love:

Heldiggris! Får snekre sammen et lignende opplegg med noen kompiser bare uten hytte da selvfølgelig. :D

Skal hente scooter etter skolen, gleder meg!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...