Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Tror ikke du kunne begynt her likevel Petter, er usikker om du hadde overlevd turene våre på byen (hint: gratis. Alt. Ingen grense)

Veit dere hva som er deilig? Til høsten er jeg HELT FRI.

*mumle noe om penger, ansvar og fremtiden*

Bare fordi du er gammel betyr ikke at du trenger å oppføre deg som bestefar. :p

Hehe, jeg er faktisk ganske rolig og ansvarsfull når jeg drikker så ser intet problem der :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har jo jeg óg, men jeg står fritt til å si opp eller endre stillinga mi, og egentlig gjøre hva jeg vil. Det er så godt at jeg får lyst å grine.

Hehe, jeg er faktisk ganske rolig og ansvarsfull når jeg drikker så ser intet problem der :)

Det er faktisk ganske sant!

Lenke til kommentar

Trenger faktisk ansatte... Etter sommerferien skal vi rulle ut Windows 7 på alle lokasjoner i Norge. Blir vel en 1 000 PC+ som skal oppgraderes. Blir interessant å gjøre det på den tiden vi har fått...

Hey, jeg trenger ny jobb... Tilfeldig? I don't think so :)

Lenke til kommentar
Hey, jeg trenger ny jobb... Tilfeldig? I don't think so :)
Nå er jeg hverken sjef, eller i stilling til å si hvem som skal bli ansatt eller ikke, men ja, vi trenger ansatte. Våre 8-timers-dager er ikke nok til å få unnagjort alt som skal gjøres.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Hva skjer med at alle kommer opp i noe til eksamen?

Fordi flere her inne går påbygg/siste året på vgs, og da er man garantert at man kommmer opp i noe.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Nå er jeg hverken sjef, eller i stilling til å si hvem som skal bli ansatt eller ikke, men ja, vi trenger ansatte. Våre 8-timers-dager er ikke nok til å få unnagjort alt som skal gjøres.

Det holder lenge med en kontaktadresse eller link til stillingsannonse, eller noe sånt :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...