Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Den var søt, ja. Jeg klarer ikke å bestemme meg om jeg bare skal ha figurer i sleeven min, eller om jeg skal integrere noen NES-kontroller og. Og om jeg skal ha den svart/hvitt med heavy skygger og bevegelsesindikatorer, eller om jeg skal kjøre fargerikt og videospillish xD

Alle nintendofigurene med oversized 8/16-bit pixler? :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Jaja, mange som skal ut i kveld eller? Eller bare hjemme og slappe helt av..

Hadde store planer for helgen, var på date på torsdag,så bli jeg bedt me ut på ny date igår,som endte i STORfylla :)

skulle egentlig være barnevakt til søstra til Datasmurf, men er i shaberlaberlaa humør så dropper det :p

PS: skal ut på fotball-fylla imorgen(fri mandag)

Lenke til kommentar

Det er bra at han taklet det såpass bra da.

Jeg brøt opp med flere av mine "venner" pga de hele tiden trykket meg ned, og plaget meg hele tiden. Til slutt ga jeg dem opp, fikk mye bedre venner og har ikke hørt en høydevits på 4 måneder. Gjelder å være kald noen ganger...

Alastor:

Må legge meg tidlig, kun 3 uker igjen med avisbudjobben og så er jeg en fri mann. Endelig skal jeg få vært sosial på lørdager...

Lenke til kommentar
Den var søt, ja. Jeg klarer ikke å bestemme meg om jeg bare skal ha figurer i sleeven min, eller om jeg skal integrere noen NES-kontroller og. Og om jeg skal ha den svart/hvitt med heavy skygger og bevegelsesindikatorer, eller om jeg skal kjøre fargerikt og videospillish xD

Alle nintendofigurene med oversized 8/16-bit pixler? :cool:

Hahaha xD

Tror ikke jeg skal ha 8bit, nei. (:

Lenke til kommentar

var ganske godt ute på fylla i går, og blandet litt for mye forskjellige drikker... så i dag orker jeg ikke stort annet enn og slappe av...

reiser til nora om 15 minutter... så blir det bare og ligge i senga og slappe av.. :wee:

Lenke til kommentar
Vel, da er jeg ferdig på forumet for i dag.

Nå mat, TV, tenking/depping og så 3 timer med søvn. Og i morra er det fullt kjør. Hehe, kommer til å bli gal hvis jeg forsetter i dette tempoet.... Hehe

So long, and goodbye ;)

Jeg synes at du skal være her :yes: . I liek u.

Åh huff, nysing er the shit. Helt forferdelig!

Lenke til kommentar

var ganske godt ute på fylla i går, og blandet litt for mye forskjellige drikker... så i dag orker jeg ikke stort annet enn og slappe av...

reiser til nora om 15 minutter... så blir det bare og ligge i senga og slappe av.. :wee:

Høres trivelig ut..!

Selv skal jeg gjøre nada, se på tven..kanskje spille litt..og sove altformange timer, noe jeg trenger etter 6 timer søvn totalt på 2 netter :). Og ca 3 ganger så mange timer jobbing på samme periode.

Lenke til kommentar
Høres trivelig ut..!

Selv skal jeg gjøre nada, se på tven..kanskje spille litt..og sove altformange timer, noe jeg trenger etter 6 timer søvn totalt på 2 netter :). Og ca 3 ganger så mange timer jobbing på samme periode.

Halloooo!! Du nevnte ikke "snakke "tull" med Kibs"! Det er viktig, er det!

Lenke til kommentar
Vel, da er jeg ferdig på forumet for i dag.

Nå mat, TV, tenking/depping og så 3 timer med søvn. Og i morra er det fullt kjør. Hehe, kommer til å bli gal hvis jeg forsetter i dette tempoet.... Hehe

So long, and goodbye ;)

Du får forumet til å høres ut som en jobb. :p

Ha det bra.

Lenke til kommentar
Høres trivelig ut..!

Selv skal jeg gjøre nada, se på tven..kanskje spille litt.., snakke tull med kibs! og sove altformange timer, noe jeg trenger etter 6 timer søvn totalt på 2 netter :). Og ca 3 ganger så mange timer jobbing på samme periode.

Halloooo!! Du nevnte ikke "snakke "tull" med Kibs"! Det er viktig, er det!

Gjorde jeg vel, se da? :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...