Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja pollen lukter godt :wee: men jeg blir vel hata om jeg fortsetter å prate om pollen nå :innocent:

jeg har skada beinet :--D bare no sår og blåmerker da så ser værre ut enn det er :p skjedd her i det siste?

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar

Haha, en i klassen hadde prøvd å vokse magen.

På russetreff, han klarte ikek å få av halvparten av voksen en gang, og han sa det gjorde dritvondt og at røde-korsfolka bare lo av han :!:

Det var hysterisk morsomt å se på han sånn halvdrita mens han gikk med magan full av voks og i litt smerter :whistle:

Lenke til kommentar

Pollen begynner jeg å gå litt lei nå ja.

Samme her.

Fikk forresten en telefon fra en blid Petter som nettopp hadde fjerna håret på magen. Med lighter.
:dontgetit:

Vi kjenner jo Petter. :wee:

multisync: Gutter er så pinglete. :roll:

Petter skal visstnok vokse den ene leggen i helga da. :wee:

Endret av Lemon
Lenke til kommentar

Er pollen kjipt for oss med pollenallergi? Virkelig? Det var ... nytt.

:p

Glad Avamysen funker så bra som den gjør. Men gruer meg til de virkelig store pollenmengdene kommer. :hm: Får alltid et stort anfall hvert år, medisiner eller ei.

Lenke til kommentar

Pollen begynner jeg å gå litt lei nå ja.

Samme her.

Fikk forresten en telefon fra en blid Petter som nettopp hadde fjerna håret på magen. Med lighter.
:dontgetit:

Vi kjenner jo Petter. :wee:

multisync: Gutter er så pinglete. :roll:

Petter skal visstnok vokse den ene leggen i helga da. :wee:

Om han gjør det kommer jeg aldri til å se på han på samme måte igjen.

Lenke til kommentar

Jeg tenkte samme tanke da han gikk rundt og viste fram den halvsvidde veiviseren sin.

Når han gjorde det med flammer synes det gikk greit, men å shave eller fjerne hårene på leggene på hvilken som helst måte er nei.

Lenke til kommentar

Jeg tenkte samme tanke da han gikk rundt og viste fram den halvsvidde veiviseren sin.

Når han gjorde det med flammer synes det gikk greit, men å shave eller fjerne hårene på leggene på hvilken som helst måte er nei.

Jeg har fortalt ham at han aldri i verden kommer til å få seg noe med en glatt legg, men han nekter å høre. Tosk1.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...