Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lol, Petter vet hvordan man lager ståhei rundt seg. Ikke nok med at han ble utvist fra skolen min. Nå har de sendt brev hjem til alle elevene og sagt at det har vært drikking her. I tillegg jager de så og si alle hjem i langhelga nå :p Og flere ble utvist.

Lenke til kommentar

Hey Diskusjon.no :)

Link's Day Out

Kristiansand Lørdag 8 Mai

Kl 12.15-13.37 (yupp)

Besøkte Outland, Gamezone, Gamestop og Game.

Ingen hadde sett Zelda :( , Gamestop påsto at hun hadde sett ho, men virket som BS for meg!

Gamezone var snille nok til å låne bort Link lue, riktig nok bare i butikken.

103tqus.jpg

I have found a heart piece!

34pdzyv.jpg

Hilsen til diverse sider og forumbrukere.

2rhvhpc.jpg

Lenke til kommentar

Wow. Dette gikk straks mye bedre. Tok litt ekstra maizena i for det virket ikke som den ville stivne. Men plutselig så stivnet. Og da stivnet den fort. Noen minutter på oppvarminga fordi jeg ikek ville bruke for sterk varme, men så plutselig ble den stiv i løpet av 30 sekunder.

Og, ja, jeg snakker om vaniljekremen. Ikke noen perverse metaforer nå.

Lenke til kommentar

Lol, Petter vet hvordan man lager ståhei rundt seg. Ikke nok med at han ble utvist fra skolen min. Nå har de sendt brev hjem til alle elevene og sagt at det har vært drikking her. I tillegg jager de så og si alle hjem i langhelga nå :p Og flere ble utvist.

:innocent:

Lenke til kommentar

*lete etter aux-kabel*

Hmm, det er en type kabel jeg aldri har vært borte i. Sikker på du ikke mener RCA? Isåfall har jeg mange hos meg, Nordost, Monster og Ortofon f.eks :----D

Er det jeg kaller minijack til minijack. :p

Siden jeg vanligvis stapper den inn i uttak det står AUX på.

Dessuten er det kortere og enklere å si enn minijack til minijack. ^^

Lenke til kommentar

Er ikke du 14 år?

Jeg er fornærmet!

Kan da umulig være mye eldre enn 14.

Lead and Gold var utrolig artig. Endelig har jeg funnet ett onlinespill hvor jeg er bedre enn gjennomsnittet. Blir irriterende å gå med konstant 1 - 1 ratio. Langt mer gøy med 20 - 5 og slikt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...