Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Er snakk om en helsleeve med Nintendo-logoen i rødt nede ved håndleddet. Med alle de figurene jeg liker som tilhører nintendo. Blir vel omtrent som en Super Smash Bros-tatovering, siden jeg tenkte de skulle få "gjøre" noe i tatoveringen og ikke bare stables helt random oppå hverandre. xD
jeg er forelsket :love:
Søt du er. Bare ikke enkelte xbox-fanboys som jeg er glad i leser dette. x)

EDIT: De prøver å hindre meg fra det. "Altså. Du kan jo ta karakterer GENERELT, det hadde vært kult, men dropp LOGOEN i hvert fall, daaa."

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå la jeg et bilde av meg ut Recent Pic Post eller hav faen det het. Bedømmelse takk :)

Var jeg så stygg at jeg drepte tråden her?

*finner nytt snakketema*

Du ligner en gnom.

Yey, 28 weeks later. Kjeeeempespennende film. Logikk i høysetet.

Ang filmen(e), hvordan kom viruset i 28 days later i første omgang, husker ikke det?

Go Paul Oakenfold! :!:

Lenke til kommentar
Yey, 28 weeks later. Kjeeeempespennende film. Logikk i høysetet.

Ang filmen(e), hvordan kom viruset i 28 days later i første omgang, husker ikke det?

Aper ble som forsøksdyr infisert med sinne, disse ble sluppet løs av noen naturvernere. så begynte apene å angripe mennesker, de fikk viruset og sånn sprede det seg

Lenke til kommentar
Hehe... Jeg har komplekser for høyden min din løk. Er ikke morro å være 1,60m i en alder av 16 år...

Jeg vet at det er dumt, men men...

Du spurte. Var et helt ok utseende, ikke noe å skamme seg over :)

Aper ble som forsøksdyr infisert med sinne, disse ble sluppet løs av noen naturvernere. så begynte apene å angripe mennesker, de fikk viruset og sånn sprede det seg

Takk :) . Dumme logikkbrist i hele filmen. 28 weeks later på ved siden av og whining her.

Trodde det var retrospektiv teknikk i filmen, men neida... :roll:

Lenge til flatfylla for din del da? :!:

Forresten, lave folk er så kule. De virker på meg som mye mer sarkastiske (som er gøy) enn høye.

Lenke til kommentar
Er snakk om en helsleeve med Nintendo-logoen i rødt nede ved håndleddet. Med alle de figurene jeg liker som tilhører nintendo. Blir vel omtrent som en Super Smash Bros-tatovering, siden jeg tenkte de skulle få "gjøre" noe i tatoveringen og ikke bare stables helt random oppå hverandre. xD

Det hadde vært maksmalt toltalt kult. :D

Blir så utrolig fasinert over origamifigurer som denne.

Skjønner ikke at folk får det til..

Lenke til kommentar
Den var søt, ja. Jeg klarer ikke å bestemme meg om jeg bare skal ha figurer i sleeven min, eller om jeg skal integrere noen NES-kontroller og. Og om jeg skal ha den svart/hvitt med heavy skygger og bevegelsesindikatorer, eller om jeg skal kjøre fargerikt og videospillish xD
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

vi er nok budds enda ja :)

Jeg var übermobberen i klassen, men var ikke ondsinnet, bare morsom mobbing..spøking om du vil :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...