Eplefe Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Er snakk om en helsleeve med Nintendo-logoen i rødt nede ved håndleddet. Med alle de figurene jeg liker som tilhører nintendo. Blir vel omtrent som en Super Smash Bros-tatovering, siden jeg tenkte de skulle få "gjøre" noe i tatoveringen og ikke bare stables helt random oppå hverandre. xDjeg er forelsket Søt du er. Bare ikke enkelte xbox-fanboys som jeg er glad i leser dette. x)EDIT: De prøver å hindre meg fra det. "Altså. Du kan jo ta karakterer GENERELT, det hadde vært kult, men dropp LOGOEN i hvert fall, daaa." Endret 9. februar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Søt du er. Bare ikke enkelte xbox-fanboys som jeg er glad i leser dette. x) Jeg skal ta Triforce tatoveringen før sommerferien Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg skal ta Triforce tatoveringen før sommerferien I gult? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Nå la jeg et bilde av meg ut Recent Pic Post eller hav faen det het. Bedømmelse takk Var jeg så stygg at jeg drepte tråden her? *finner nytt snakketema* Du ligner en gnom. Yey, 28 weeks later. Kjeeeempespennende film. Logikk i høysetet. Ang filmen(e), hvordan kom viruset i 28 days later i første omgang, husker ikke det? Go Paul Oakenfold! :!: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Nevn en ting, bortsett fra 6 måneder tjeneste som skiller HV fra andre avdelinger i forsvaret. Vi gjør akkurat det samme ffs Oki, jeg skal gjøre det: Pulk WIN WIN WIN! Endret 9. februar 2008 av b-real Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Du ligner en gnom. Hehe... Jeg har komplekser for høyden min din løk. Er ikke morro å være 1,60m i en alder av 16 år... Jeg vet at det er dumt, men men... Endret 9. februar 2008 av SasaB Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Yey, 28 weeks later. Kjeeeempespennende film. Logikk i høysetet.Ang filmen(e), hvordan kom viruset i 28 days later i første omgang, husker ikke det? Aper ble som forsøksdyr infisert med sinne, disse ble sluppet løs av noen naturvernere. så begynte apene å angripe mennesker, de fikk viruset og sånn sprede det seg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Vi hadde en liten fyr i ungdomskole klassen min, han ble mobbet (Av meg ) SÅ sasaB hang in there! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Mikkel: http://www.bmeink.com/A80126/high/np2m-the...l-tri-force.jpg Høyre hånd? bortsett fra det er det slik jeg vil ha den Yay, side 1337 *danse* Endret 9. februar 2008 av Mikkel Slask Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hehe... Jeg har komplekser for høyden min din løk. Er ikke morro å være 1,60m i en alder av 16 år... Jeg vet at det er dumt, men men... Du spurte. Var et helt ok utseende, ikke noe å skamme seg over Aper ble som forsøksdyr infisert med sinne, disse ble sluppet løs av noen naturvernere. så begynte apene å angripe mennesker, de fikk viruset og sånn sprede det seg Takk . Dumme logikkbrist i hele filmen. 28 weeks later på ved siden av og whining her. Trodde det var retrospektiv teknikk i filmen, men neida... Lenge til flatfylla for din del da? :!: Forresten, lave folk er så kule. De virker på meg som mye mer sarkastiske (som er gøy) enn høye. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) SÅ sasaB hang in there! I will, like I always have done. Håper du beklaget til fyren en eller annen gang... Bare å være stor i kjeften, så er man fort populær her på skolen... og en dose selvironi er viktig... Chokke: Sure man Endret 9. februar 2008 av SasaB Lenke til kommentar
.sere Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Er snakk om en helsleeve med Nintendo-logoen i rødt nede ved håndleddet. Med alle de figurene jeg liker som tilhører nintendo. Blir vel omtrent som en Super Smash Bros-tatovering, siden jeg tenkte de skulle få "gjøre" noe i tatoveringen og ikke bare stables helt random oppå hverandre. xD Det hadde vært maksmalt toltalt kult. Blir så utrolig fasinert over origamifigurer som denne. Skjønner ikke at folk får det til.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Den var søt, ja. Jeg klarer ikke å bestemme meg om jeg bare skal ha figurer i sleeven min, eller om jeg skal integrere noen NES-kontroller og. Og om jeg skal ha den svart/hvitt med heavy skygger og bevegelsesindikatorer, eller om jeg skal kjøre fargerikt og videospillish xD Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jaja, mange som skal ut i kveld eller? Eller bare hjemme og slappe helt av.. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Lenge til flatfylla for din del da? :!: Venter forsatt på kontakt fra en i bygda som bare skal snakke med min feminine firmenining :hm. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Lavt tyngdepunkt = win, SasaB. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 vi er nok budds enda ja Jeg var übermobberen i klassen, men var ikke ondsinnet, bare morsom mobbing..spøking om du vil Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Oh my God, den var råfet! Du kan jo komme med input på det jeg skrev over? Lenke til kommentar
.sere Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jaja, mange som skal ut i kveld eller? Eller bare hjemme og slappe helt av.. Jeg har ligget i senga siden jeg la meg i går, planlegger å gjøre det til jeg ikke føler meg så dårlig lengre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg