Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor er det slik at alle gode filmer, og serier som virkelig er bra, alltid skuffer deg på slutten? Seriøst jeg blei utrolig skuffet over en animasjons serier jeg så på nå.. dårlige greier.. De gode vant jo :p

Hva skjer i kafèen i kveld/natt da? :)

Hehe...tja, du kan så si.

Hva var det du så på? De fleste seriene så er det de gode som vinner...er få serier/filmer der en slutter med total fuckup for de som er med dessverre. Er alt for lite mot i de som skriver til at de tørr det :)

Lenke til kommentar

Jepp, og i denne serien gikk liskom alt som jeg håpte på helt til siste episode, da blir selvsagt personen alt handler om drept og de gode vinner, jeg mener, hva er da poenget med å lage serien, om de skal ødelegge den i aller siste sekund?..

Skal la det ligge nå, kanskje jeg får sove det av meg..

b-real: Jeg så en japansk anime kalt: "Death Note" usansynelig bra, har sine ups og downs, men holder seg godt til siste episode ;)

Jepp, så at skinnet blei borte, men det kommer igjen skal du se..

Endret av Aalton
Lenke til kommentar
det her veit du like godt som meg, forskjell på misbruk og bruk vettu.
Touche mother fucker! Touche...

Så gjaldt det bare å klare å finne balansegangen?

Easy, bare ha SELVKONTROLL det.. tar jeg pisseprøve nå så er jeg rein.

Er det en foskjell på det? :p

Ja, ganske stor forskjell.

Lenke til kommentar

Jeg forsto det, Aalton, lover deg.

Du kan også si at du ikke klarer å pisse i Public, Buncy, så tar du den med deg hjem, o får en venn til å gjøre det for deg.

Eller så kan du kjøpe fake penis, og fylle den med "rent" tiss, og klemme på den som en slags vannpistol, eller noe.

Sånn at du vet det

Endret av Iver.th
Lenke til kommentar
Bundy, du kan ikke bli ren.. du er for alltid skitten ;)

Jeg blir ikke vant til å se sånne "småfrekke" kommentarer fra deg... Forventer fortsatt nesten å se nicket ditt i rødt :p

Hehe, virkelig? Tja.. Det er jo ikke "småfrekt" det er jo sannheten og den må frem, uansett hva det koster!

Nei, du har vel rett, jeg klarer nok ikke å bli slem, jeg har for mange mod-tendenser til slikt..

Men en ting er sikkert, rødt nick.. Det er ikke så mye mer med det enn det.. Er ikke noe stort ha moderator krefter her på forumet, men det er nyttig.. Savner faktisk mulighetene mine, men jeg klarer meg helt fint.. Vi har colbert her som passer på oss :)

Endret av Aalton
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...