Datasmurf Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Jeg vil også på GaGa *whine* Hvem vet om jeg er i Norge på den tiden uansett. Oh well. Totalproduksjonen vår ble omtalt på P3morgen i morges. ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Haha, jeg er så utrolig glad for å få se henne igjen. Det er så dritfett å se henne live, jeg kommer til å bli crazy ca. en uke før. Hår-hårsløyfe ftw. Edit: Hadde trengt et sted å vorse, tror ikke jeg kan være edru, for da tør jeg ikke danse. 8D Endret 11. mai 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Jepp, noe sånt. At man liksom styrer unna mainstreamen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Jepp, noe sånt. At man liksom styrer unna mainstreamen. Husk at hvis det ikke høres ut som det er tatt opp med en gammel taperecorder fra 80-tallet i en random garasje så er de sellouts. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Haha, jeg er så utrolig glad for å få se henne igjen. Det er så dritfett å se henne live, jeg kommer til å bli crazy ca. en uke før. Hår-hårsløyfe ftw. Edit: Hadde trengt et sted å vorse, tror ikke jeg kan være edru, for da tør jeg ikke danse. 8D Edru Gaga konsert funker dårlig. Dansing blir et must, kan sikkert joine oss. Nå er det tid for Durkheim, snakkas Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Edru Gaga konsert funker dårlig. Det kan jeg faktisk si meg enig i. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Gaga funker dårlig uansett Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Gaga er dritfett! Omg, jeg gleder meg som en unge til konserteen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Den eneste tiden GaGa funker dårlig, er når jeg synger sangene hennes på Lips i edru tilstand. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Ååh, det var en konfirmant i helga som hadde Gaga-hårsløyfe på seremonien. <3 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Opplevde søvnparalyse for første gang i natt. Det var SYYYKT! Noen her som har opplevd det samme? Ja. Det var helt forferdelig. Jeg hadde sparket av meg dynen, så jeg lå der i bare undertøyet og følte meg sårbar. En stemme hvisket noe utydelig, og pustet tungt. Jeg klarte ikke bevege en eneste muskel uansett hvor mye jeg prøvde. Når jeg endelig fikk fart på kroppen var jeg så forskremt at jeg ikke turte å sove mer. Syke greier. Her er det som skjedde med meg: Jeg drømte at jeg av en eller annen grunn ringte politiet rett før jeg våknet. Når jeg våknet, innbilte jeg meg at mobilen lå ved siden av meg og ristet mens den ringte 112. Jeg prøvde å gripe etter den, men kunne ikke bevege meg i det hele tatt. Så merket jeg at det var en skikkelse som stod bøyd over meg. Jeg ville slå på lyset, men kunne fortsatt ikke bevege meg. Jeg kjente en pulserende dunking i hodet. Så forsvant alt gradvis. Det er noe av det sykeste jeg har opplevd. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Opplevde søvnparalyse for første gang i natt. Det var SYYYKT! Noen her som har opplevd det samme? For første gang? Har du dødd av det før? Denne skjønte jeg ikke Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Nice! Men seriøst, gi faen i om det er mainstream eller ikke. Spiller ingen rolle, dama er rå. Det at det er umulig å bestemme seg om jeg vil pule henne eller ikke gjør det bare mer diggbart. Av og til er hun griseheit og andre ganger ser ut som et hespetre. Dilemma Feteste låta hittil: http://www.youtube.com/watch?v=r08xhL0jI1Q Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 LG har veldig gode makeup-folk. Hun ser kjempeheit ut i videoer, men ser ut som en retardert hest utenfor TV-studio eller videos. Merkelig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Skal jeg a) spille litt Fallout 3, b) se CSI Miami eller c) se The Pacific? 1 Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Eg stemmer for alternativ a. Horatio er såpass forferdeleg at eg hadde ikkje hatt CSI majami på lista ei gong. Men Fallout er kult. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Nice! Men seriøst, gi faen i om det er mainstream eller ikke. Spiller ingen rolle, dama er rå. Det at det er umulig å bestemme seg om jeg vil pule henne eller ikke gjør det bare mer diggbart. Av og til er hun griseheit og andre ganger ser ut som et hespetre. Dilemma Jeg elsker henne. Dance in the Dark og Paparazzi er fortsatt mine favoritter, da. Edit: Lars: d) Dytt inn masse kunnskap om FNs organer og menneskerettighetene i politisk praksis i Europa, Norge og hele verden i hodet mitt i løpet av et kvarter. Endret 11. mai 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Ååh, det var en konfirmant i helga som hadde Gaga-hårsløyfe på seremonien. <3 U wants? Koster $20 for en i "normal" størrelse og $40 for en HUEG en. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Skal jeg a) spille litt Fallout 3, b) se CSI Miami eller c) se The Pacific? Fallout 3! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg