Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, jeg er så utrolig glad for å få se henne igjen. Det er så dritfett å se henne live, jeg kommer til å bli crazy ca. en uke før. Hår-hårsløyfe ftw.

Edit: Hadde trengt et sted å vorse, tror ikke jeg kan være edru, for da tør jeg ikke danse. 8D

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Haha, jeg er så utrolig glad for å få se henne igjen. Det er så dritfett å se henne live, jeg kommer til å bli crazy ca. en uke før. Hår-hårsløyfe ftw.

Edit: Hadde trengt et sted å vorse, tror ikke jeg kan være edru, for da tør jeg ikke danse. 8D

Edru Gaga konsert funker dårlig. Dansing blir et must, kan sikkert joine oss. Nå er det tid for Durkheim, snakkas

Lenke til kommentar

Opplevde søvnparalyse for første gang i natt. Det var SYYYKT! Noen her som har opplevd det samme?

Ja. Det var helt forferdelig. Jeg hadde sparket av meg dynen, så jeg lå der i bare undertøyet og følte meg sårbar. En stemme hvisket noe utydelig, og pustet tungt. Jeg klarte ikke bevege en eneste muskel uansett hvor mye jeg prøvde. Når jeg endelig fikk fart på kroppen var jeg så forskremt at jeg ikke turte å sove mer.

Syke greier. Her er det som skjedde med meg:

Jeg drømte at jeg av en eller annen grunn ringte politiet rett før jeg våknet. Når jeg våknet, innbilte jeg meg at mobilen lå ved siden av meg og ristet mens den ringte 112. Jeg prøvde å gripe etter den, men kunne ikke bevege meg i det hele tatt. Så merket jeg at det var en skikkelse som stod bøyd over meg. Jeg ville slå på lyset, men kunne fortsatt ikke bevege meg. Jeg kjente en pulserende dunking i hodet. Så forsvant alt gradvis. Det er noe av det sykeste jeg har opplevd.

Lenke til kommentar

Nice! Men seriøst, gi faen i om det er mainstream eller ikke. Spiller ingen rolle, dama er rå. Det at det er umulig å bestemme seg om jeg vil pule henne eller ikke gjør det bare mer diggbart. Av og til er hun griseheit og andre ganger ser ut som et hespetre. Dilemma

Jeg elsker henne. Dance in the Dark og Paparazzi er fortsatt mine favoritter, da.

Edit: Lars: d) Dytt inn masse kunnskap om FNs organer og menneskerettighetene i politisk praksis i Europa, Norge og hele verden i hodet mitt i løpet av et kvarter.

Endret av Lemon
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...