Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Opplevde søvnparalyse for første gang i natt. Det var SYYYKT! Noen her som har opplevd det samme?

Jeg hadde det stadig vekk da jeg var yngre. Og har det fortsatt kanskje et par ganger i året.

Disse opplevelsene kan være ganske forstyrrende. En gang jeg hadde søvnparalyse hallusinerte jeg at jeg ble voldtatt (helt bokstavelig) av et slags usynlig vesen. Det var sykt. :ermm: Nå skjønner jeg iallefall hvor myten med romvesener med analprober kommer fra. Mange av disse "vitneutsagnene" har faktisk slående likheter med søvnparalyser.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Er jeg veldig sær fordi jeg ikke liker hiphop og sånn tekno musikk lady gaga ting osv?

Nei, it's crap.

Ja. Det var helt forferdelig. Jeg hadde sparket av meg dynen, så jeg lå der i bare undertøyet og følte meg sårbar. En stemme hvisket noe utydelig, og pustet tungt.

:dribble:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

En stemme hvisket noe utydelig, og pustet tungt.

Det var jo meg. Slutt å tro det var noe søvnparalyse.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

En stemme hvisket noe utydelig, og pustet tungt.

Det var jo meg. Slutt å tro det var noe søvnparalyse.

Deg og Anfall. Men Anfall fikk invitasjon til å bli i sengen min.

Ja, vi trakk lodd om det, og vi fant ut at Anfall skulle få bli i senga di.

(Se å skaff deg større seng ffs!)

Lenke til kommentar

Lady Gaga er ganske interessant. Ikke fordi jeg liker musikken hennes (ikke har jeg hørt den heller), men at hun hele tiden bryter grenser og leker med media. Media sluker henne rått og poster side opp og ned om hennes liv, og bankkontoen hennes blir bare større og større.

Lenke til kommentar

Lady Gaga er litt som Robbie Williams, spør du meg. Ein entertainer av episke dimensjonar. Ikkje tvil om at dei er flinke til det dei gjer, men det tyder ikkje at eg likar musikken deira...

Har store planar om å bestille billettar til Pink i Kristiansand, men gjenstår å sjå korleis finansieringa går.

Lenke til kommentar

Pink hadde faktisk vært interessant å dra til konsert på. Har sansen både for musikken og dama.

Åhh, jeg vil!!! Jeg brukte faktisk mange måneder på å overbevise meg selv om at jeg ikke likte Gaga fordi det strider mot alt jeg står for, musikksnobb som jeg er, men det funka bare ikke. :love:

Hva legger du i ordet musikksnobb? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Deg og Anfall. Men Anfall fikk invitasjon til å bli i sengen min.

RAWR! :dribble:

Men når søvnparalysen var over oppdaget du at du faktisk var bundet fast til senga?

Lenke til kommentar

Åhh, jeg vil!!! Jeg brukte faktisk mange måneder på å overbevise meg selv om at jeg ikke likte Gaga fordi det strider mot alt jeg står for, musikksnobb som jeg er, men det funka bare ikke. :love:

Hva legger du i ordet musikksnobb? :p

hipster-kitty-album-i-only-listen-to-demos.jpg

Lenke til kommentar

Du er kjip om du ikke liker Gaga, skaper jo stemning til tusen. Party factor 9

Skal du på konserten i Oslo i oktober? :love:

Selvfølgelig! Obligatorisk oppmøte

Gleeeeder meeeeg! Gaga for Gaga!

Lett, blir max fett. Heldig som fikk billetter. Woho, stort Gaga vors hos meg!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...