Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du er kjip om du ikke liker Gaga, skaper jo stemning til tusen. Party factor 9

Ja kan se det sånn, men ikke en party faktor jeg vil ha på fest, er litt med country og bygderock, ellers kan jeg kose meg med god gammel rock.

 

Hva som blir spilt på fest er meg likegyldig. Lite vits å tromfe igjennom det man selv vil høre på, la jentene bestemme og du blir glad senere.

Lenke til kommentar

Du er kjip om du ikke liker Gaga, skaper jo stemning til tusen. Party factor 9

Ja kan se det sånn, men ikke en party faktor jeg vil ha på fest, er litt med country og bygderock, ellers kan jeg kose meg med god gammel rock.

 

Hva som blir spilt på fest er meg likegyldig. Lite vits å tromfe igjennom det man selv vil høre på, la jentene bestemme og du blir glad senere.

Ja jo du sier noe, men det er sånn bymusikk så sliter ikke veldig med sånn tekno greier her oppe.

Lenke til kommentar

Opplevde søvnparalyse for første gang i natt. Det var SYYYKT! Noen her som har opplevd det samme?

Ja. Det var helt forferdelig. Jeg hadde sparket av meg dynen, så jeg lå der i bare undertøyet og følte meg sårbar. En stemme hvisket noe utydelig, og pustet tungt. Jeg klarte ikke bevege en eneste muskel uansett hvor mye jeg prøvde. Når jeg endelig fikk fart på kroppen var jeg så forskremt at jeg ikke turte å sove mer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...