Datasmurf Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Jeg er egentlig mett. Klarte ikke spise opp snurringen heller. o_O Lenke til kommentar
Petter Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Er jeg veldig sær fordi jeg ikke liker hiphop og sånn tekno musikk lady gaga ting osv? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Nei, Lady Gaga er stygg faen, og se ut som et kråkereir... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Usunne dere er da! Jeg er ikke usunn nå, nei. Jeg vil ha. Det er noe ganske annet. Og nei, du er ikke sær pga at du ikke liker slik musikk. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Er jeg veldig sær fordi jeg ikke liker hiphop og sånn tekno musikk lady gaga ting osv? Absolutt IKKE Bestemora til en i klassen hører på Black Metal :!: Lenke til kommentar
Petter Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Fikk høre at jeg var sær og vanskelig fordi jeg tar avstand fra folk som hører på slik musikk. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Noe sier meg at de som kaller deg sær ikke hører på anna enn ho? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Joda han hører på alt mulig og derfor kaller han med sær og vanskelig. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Jeg glemte å smøre mat i dag.. *sulten* Lenke til kommentar
Petter Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Skal snart på rommet og steike pølser Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Du er kjip om du ikke liker Gaga, skaper jo stemning til tusen. Party factor 9 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Du er kjip om du ikke liker Gaga, skaper jo stemning til tusen. Party factor 9 Da er jeg kjip da Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Jeg liker ikke gaga, men det skaper stemning på fest! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Spyr alle i kor når de kommer på at de danser til en tranvestitt? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Du er kjip om du ikke liker Gaga, skaper jo stemning til tusen. Party factor 9 Ja kan se det sånn, men ikke en party faktor jeg vil ha på fest, er litt med country og bygderock, ellers kan jeg kose meg med god gammel rock. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Du er kjip om du ikke liker Gaga, skaper jo stemning til tusen. Party factor 9 Ja kan se det sånn, men ikke en party faktor jeg vil ha på fest, er litt med country og bygderock, ellers kan jeg kose meg med god gammel rock. Hva som blir spilt på fest er meg likegyldig. Lite vits å tromfe igjennom det man selv vil høre på, la jentene bestemme og du blir glad senere. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Opplevde søvnparalyse for første gang i natt. Det var SYYYKT! Noen her som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Du er kjip om du ikke liker Gaga, skaper jo stemning til tusen. Party factor 9 Ja kan se det sånn, men ikke en party faktor jeg vil ha på fest, er litt med country og bygderock, ellers kan jeg kose meg med god gammel rock. Hva som blir spilt på fest er meg likegyldig. Lite vits å tromfe igjennom det man selv vil høre på, la jentene bestemme og du blir glad senere. Ja jo du sier noe, men det er sånn bymusikk så sliter ikke veldig med sånn tekno greier her oppe. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Opplevde søvnparalyse for første gang i natt. Det var SYYYKT! Noen her som har opplevd det samme? Ja. Det var helt forferdelig. Jeg hadde sparket av meg dynen, så jeg lå der i bare undertøyet og følte meg sårbar. En stemme hvisket noe utydelig, og pustet tungt. Jeg klarte ikke bevege en eneste muskel uansett hvor mye jeg prøvde. Når jeg endelig fikk fart på kroppen var jeg så forskremt at jeg ikke turte å sove mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg