Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Nye regler får å få ned skulkingen

Hvilke regler?

Udokumentert fravær fra 8. og 9. skal komme på vitnemålet, reglene kom hvertfall på vår skole i år

altså 1 året på vgs har intet å si heller egentlig så lenge du kommer på skolen du vil

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Begge deler høres fristende ut. <3 Skal fylleringe deg i helga!

Best det <3

Jeg suger til å fake! Også kommer dassen til å lukte, jeg kommer til å lukte, og jeg kommer til å bli BLEK :)

Så mye wasted energi :p Spar det heller til 10. klasse og vær glad for en 4-er.

Lenke til kommentar

Zoro: Faen heller, skjerp deg! Blir litt irritert nå. :p Med instillingen "jamen jeg får bare 4", så ja, da får du fire, men fire er heller ingen dårlig karakter. Og om du får fire uansett om du gjør ditt beste, så har du gjort ditt beste, du kan ikke bli bedre enn deg. Så se til å lage deg noe godt å drikke, noe godt å spise, skru av PC-en og sett deg ned mattebok istedenfor å være en gjøk som skulker.

Lenke til kommentar

Jeg suger til å fake! Også kommer dassen til å lukte, jeg kommer til å lukte, og jeg kommer til å bli BLEK :)

Så mye wasted energi :p Spar det heller til 10. klasse og vær glad for en 4-er.

Not happening :p

Har bestemt meg! Kommer til å gjøre det i 10. klasse, hvis jeg kommer opp i tysk eksamen, eller er det bedre å stryke enn å ikke møte opp? Tysk er det eneste faget jeg har 3 eller dårligere i :)

Zoro: Faen heller, skjerp deg! Blir litt irritert nå. :p Med instillingen "jamen jeg får bare 4", så ja, da får du fire, men fire er heller ingen dårlig karakter. Og om du får fire uansett om du gjør ditt beste, så har du gjort ditt beste, du kan ikke bli bedre enn deg. Så se til å lage deg noe godt å drikke, noe godt å spise, skru av PC-en og sett deg ned mattebok istedenfor å være en gjøk som skulker.

Bare bli irritert du :)

Og btw, så kommer jeg til å hoppe ned en gruppe hvis jeg får 4 eller dårligere (Forskjellige grupper etter hvor gode vi er)

Lenke til kommentar

er det bedre å stryke enn å ikke møte opp( det med tysk)?

Så sier du etterpå at du får 3 eller dårligere...noe som betyr du kan klare og stå ihvertfall.

Jeg er ikke det smarteste brødet på planeten her, men jeg hadde møtt opp får og si det slik:P

Ligger på to i TYSK, og rett etter det er musikk (-4) Pga kjærringa vi har der er syk når det kommer til skriftlige prøver. Det var TO femmere i klassen på 50 :dontgetit:

EDIT: Skrivleif

Endret av Zoro Sama
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...