Petter Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Nye regler får å få ned skulkingen Hvilke regler? Udokumentert fravær fra 8. og 9. skal komme på vitnemålet, reglene kom hvertfall på vår skole i år altså 1 året på vgs har intet å si heller egentlig så lenge du kommer på skolen du vil Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Du trenger IKKE og lukte, dassen trenger IKKE og lukte, og man trenger IKKE og bli blek Det er noe jeg kan si jeg kan litt om...har spydd litt i mitt kortvarige liv:) Endret 10. mai 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Det har jeg også gjort dessverre er alt for "lettspydd" Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Du trenger IKKE og lukte, dassen trenger IKKE og lukte, og man trenger IKKE og bli blek Det er noe jeg kan si jeg kan litt om...har spydd litt i mitt kortvarige liv:) Fordi jeg bare kan fake? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Begge deler høres fristende ut. <3 Skal fylleringe deg i helga! Best det <3 Jeg suger til å fake! Også kommer dassen til å lukte, jeg kommer til å lukte, og jeg kommer til å bli BLEK Så mye wasted energi Spar det heller til 10. klasse og vær glad for en 4-er. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Zoro: Faen heller, skjerp deg! Blir litt irritert nå. Med instillingen "jamen jeg får bare 4", så ja, da får du fire, men fire er heller ingen dårlig karakter. Og om du får fire uansett om du gjør ditt beste, så har du gjort ditt beste, du kan ikke bli bedre enn deg. Så se til å lage deg noe godt å drikke, noe godt å spise, skru av PC-en og sett deg ned mattebok istedenfor å være en gjøk som skulker. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Jeg suger til å fake! Også kommer dassen til å lukte, jeg kommer til å lukte, og jeg kommer til å bli BLEK Så mye wasted energi Spar det heller til 10. klasse og vær glad for en 4-er. Not happening Har bestemt meg! Kommer til å gjøre det i 10. klasse, hvis jeg kommer opp i tysk eksamen, eller er det bedre å stryke enn å ikke møte opp? Tysk er det eneste faget jeg har 3 eller dårligere i Zoro: Faen heller, skjerp deg! Blir litt irritert nå. Med instillingen "jamen jeg får bare 4", så ja, da får du fire, men fire er heller ingen dårlig karakter. Og om du får fire uansett om du gjør ditt beste, så har du gjort ditt beste, du kan ikke bli bedre enn deg. Så se til å lage deg noe godt å drikke, noe godt å spise, skru av PC-en og sett deg ned mattebok istedenfor å være en gjøk som skulker. Bare bli irritert du Og btw, så kommer jeg til å hoppe ned en gruppe hvis jeg får 4 eller dårligere (Forskjellige grupper etter hvor gode vi er) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) er det bedre å stryke enn å ikke møte opp( det med tysk)? Så sier du etterpå at du får 3 eller dårligere...noe som betyr du kan klare og stå ihvertfall. Jeg er ikke det smarteste brødet på planeten her, men jeg hadde møtt opp får og si det slik:P Endret 10. mai 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) er det bedre å stryke enn å ikke møte opp( det med tysk)? Så sier du etterpå at du får 3 eller dårligere...noe som betyr du kan klare og stå ihvertfall. Jeg er ikke det smarteste brødet på planeten her, men jeg hadde møtt opp får og si det slik:P Ligger på to i TYSK, og rett etter det er musikk (-4) Pga kjærringa vi har der er syk når det kommer til skriftlige prøver. Det var TO femmere i klassen på 50 EDIT: Skrivleif Endret 10. mai 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 "finne frem spaden min" så lenge du klarer og stå så er det ingen grunn til og skulke\late som man er syk\ ta livet av seg osv. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Vi kan vel droppe denne diskusjonen nå? :!: Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Jeg har feltspade. Så bare pass dere. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Feltspade er desverre for lite i dette tilfellet, her må det brukes en i vanlig størrelse( stor altså i forhold til feltspade ) :!: Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Dude... NEVER underestimate the power of the feltspade. Plutselig kommer det en jævel og kløyver skallen din med en Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Jeg har et jernspett! Mye mer awesome enn en liten pinglete spade. (Vi bruker det faktisk til å holde garasjedøren lukket. Av en eller annen grunn slutter dørhåndtaket å fungere hver vår.) Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Jeg har en plastspade! Her har du to is. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Mutra skal strikke lusekofte til meg. Win Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg