Pasient Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Menig Almestad rapporterer fra Heimevernets utdanningssenter Værnes. Det skjer ikke en dritt, og GODT er det. Helg ftw! Men på mandag skal vi på en tre dagers øvelse ute i skogen. Stikkordene er som følger: Ski Pulk Telt KTS (Klar til strid oppakkning) Storsekk. AG-3. GO GO GO GO!! Såe, skjer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Siste jeg skal ta tatovering av så er det jaggu meg Kirby ja Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 http://www.bmeink.com/A80127/high/npbd-meta-knight-and.jpgSe så søøøøt! Jeg blir mer og mer gira på nintendo-sleeve. Min er tøffere Menig Almestad rapporterer fra Heimevernets utdanningssenter Værnes. Det skjer ikke en dritt, og GODT er det. Helg ftw! Men på mandag skal vi på en tre dagers øvelse ute i skogen. Stikkordene er som følger: Ski Pulk Telt KTS (Klar til strid oppakkning) Storsekk. AG-3. GO GO GO GO!! Såe, skjer? Heimeværnet? Er så evig glad for at jeg ikke kom på en slik tardis avdeling i millitæret Men jeg savner AG-en min =( Gromt våpen å skyte med Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jag tycker om min max gammelt bilde btw Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Din er heit og søt. Oh no you didn't. oO FTH! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jag tycker om min max gammelt bilde btw Synd det var om fotball =( Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jag tycker om min max gammelt bilde btw Synd det var om fotball =( Liverpool er by Er kulturbyen 08, og my second home Men ja,var ¨mest fotball relatert tatovering ja Blir nok en tatovering til om ikke så lenge Lenke til kommentar
.sere Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Skaff deg nintendotatovering, Eplefe =D Er gira på å få til nintendo origamifigurer. Det tar sin tid... Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Nå la jeg et bilde av meg ut Recent Pic Post eller hav faen det het. Bedømmelse takk Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 No idea.. register deg, sånn at jeg kan herse med deg ^^ Kan du gjøre meg til moderator så jeg kan herje med forumet? Please haha, det tørr jeg ikke Hvis moderatoren kaller seg SpecialForce så eller hva? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Var jeg så stygg at jeg drepte tråden her? *finner nytt snakketema* Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 kanskje.. men vi kan ta det på pm, for å unngå "reklamering" for andre nettsider Enkelte mennesker irriterer meg så sinnsvakt. its me, sant, sant? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Så lenge det ekke meg så er jeg fornøyd Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Skaff deg nintendotatovering, Eplefe =D Er gira på å få til nintendo origamifigurer. Det tar sin tid... Er snakk om en helsleeve med Nintendo-logoen i rødt nede ved håndleddet. Med alle de figurene jeg liker som tilhører nintendo. Blir vel omtrent som en Super Smash Bros-tatovering, siden jeg tenkte de skulle få "gjøre" noe i tatoveringen og ikke bare stables helt random oppå hverandre. xD Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Snakker om å fiske etter pseudokomplimenter. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 SasaB ser jo normal ut.. oO Eh.. ja. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 *riste på hodet* Så uorginalt da! *le* Neh..tror jeg skal finne meg en dvd-plate og brenne ut en film Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Er snakk om en helsleeve med Nintendo-logoen i rødt nede ved håndleddet. Med alle de figurene jeg liker som tilhører nintendo. Blir vel omtrent som en Super Smash Bros-tatovering, siden jeg tenkte de skulle få "gjøre" noe i tatoveringen og ikke bare stables helt random oppå hverandre. xD jeg er forelsket Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Menig Almestad rapporterer fra Heimevernets utdanningssenter Værnes. Det skjer ikke en dritt, og GODT er det. Helg ftw! Men på mandag skal vi på en tre dagers øvelse ute i skogen. Stikkordene er som følger: Ski Pulk Telt KTS (Klar til strid oppakkning) Storsekk. AG-3. GO GO GO GO!! Såe, skjer? Heimeværnet? Er så evig glad for at jeg ikke kom på en slik tardis avdeling i millitæret Men jeg savner AG-en min =( Gromt våpen å skyte med Nevn en ting, bortsett fra 6 måneder tjeneste som skiller HV fra andre avdelinger i forsvaret. Vi gjør akkurat det samme ffs Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 SasaB ser jo normal ut.. oO Eh.. ja. :!: Takk, antar jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg