Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel heller omvendt, de som lager de er syrehuer laugh.gif

 

Har et poeng der, men virker som om de også ønsker at barna skal bli syrehuer også. :p

 

Nye regler får å få ned skulkingen

Hvilke regler?

Udokumentert fravær fra 8. og 9. skal komme på vitnemålet, reglene kom hvertfall på vår skole i år

 

Sikkert bare bullshit som blir sagt for å skremme dere. :)

Lenke til kommentar

For og si det slik, det du gjør etter ungdomsskolen er langt viktigere enn nå. Tenk..du kunne lest i en time nå ihvertfall :whistle:

 

Kake: Det der er noe jeg og madammen har diskutert et par ganger, for jeg kan ikke forstå hvorfor de skal lage det så ufattelig syrete :!:

 

Har lest en del siden kl 7, men det er ikke nok!

 

hæhæhæ 9ende klasse er det ikkeno stress å skulke litt i sånn sett.

 

Problemet er foreldrene! :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Det skal nevnes at jeg allerede var langt nedi whiskeyflaska på den tida, så heeelt pålitelig er vel ikke utsagnet, akkurat.

Høres ikke veldig pålitelig ut, nei. :lol: Så, kommer du på besøk og blir drtings med meg? Alternativet er at du ringer meg når du er wasted så kan vi ha dirty telefonsex :dribble:

 

U has no other choice :ph34r:

 

Lenke til kommentar

Sopp: Haha, funderer på det selv. Ungene blir jo enten redde eller såpass facinert at de prøver skumle stoffer i fremtiden. :p

 

Zoro: Ja, Soppen har et poeng. Hadde du brukt tiden du har brukt her på å lese til prøve i stedenfor å whine hadde du fått lest en god del. ;)

Lenke til kommentar

For en arbeidsgiver senere i livet så er ikke hvor mye du skulket når du gikk i 9.klasse det som står øverst på sjekk-lista ;)

 

Men klarer du og stå på tentamen i morra hvis du drar Zoro?

Det er spørsmålet her som teller, kan du svare ja så skal du ikke klage :thumbup:

 

Får nok max 4-, og jeg SKAL ha en femmer! :ph34r:

 

Sopp: Haha, funderer på det selv. Ungene blir jo enten redde eller såpass facinert at de prøver skumle stoffer i fremtiden. :p

 

Zoro: Ja, Soppen har et poeng. Hadde du brukt tiden du har brukt her på å lese til prøve i stedenfor å whine hadde du fått lest en god del. ;)

 

Har skrevet 2,5 sider i kladdeboka siden jeg postet første gang :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Men anyway så er problemet løst, går sammen med en kammerat som snuser til skolen, han gir meg en sterk en, jeg kaster opp litt senere, og drar hjem :)

 

Også tar jeg et til før foreldrene kommer :D

Håper ikke du har tenkt å spy i klasserommet? Og uansett om du spyr på dassen eller ikke, og sier det etterpå, så er det vel ingen som krever bevis? :p Så hvorfor ikke bare si at du har kasta opp?

Lenke til kommentar

Det skal nevnes at jeg allerede var langt nedi whiskeyflaska på den tida, så heeelt pålitelig er vel ikke utsagnet, akkurat.

Høres ikke veldig pålitelig ut, nei. :lol: Så, kommer du på besøk og blir drtings med meg? Alternativet er at du ringer meg når du er wasted så kan vi ha dirty telefonsex :dribble:

 

U has no other choice :ph34r:

 

 

Begge deler høres fristende ut. <3 Skal fylleringe deg i helga!

Lenke til kommentar

Men anyway så er problemet løst, går sammen med en kammerat som snuser til skolen, han gir meg en sterk en, jeg kaster opp litt senere, og drar hjem :)

 

Også tar jeg et til før foreldrene kommer :D

Håper ikke du har tenkt å spy i klasserommet? Og uansett om du spyr på dassen eller ikke, og sier det etterpå, så er det vel ingen som krever bevis? :p Så hvorfor ikke bare si at du har kasta opp?

 

Jeg suger til å fake! Også kommer dassen til å lukte, jeg kommer til å lukte, og jeg kommer til å bli BLEK :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...