TheKims Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Er bare å se 2 girls 1 *** Blir du ikke kvalm da vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Er bare å se 2 girls 1 *** Blir du ikke kvalm da vet ikke jeg. Effekten er ikke varig Drikk et melkeglass tran. Eller 4 liter melk. Har ikke tran Og bare 1 liter melk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Prøv å blande litt edikk og melk og drikk det. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Om det er så viktig å skippe tentamen er vel bare å ikke dra? Trenger da ikke bli syk med vilje! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Om det er så viktig å skippe tentamen er vel bare å ikke dra? Trenger da ikke bli syk med vilje! Fravær vettu Mamsen er innom fronter Endret 10. mai 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Det har vel seg slik at mennesker liker og ha noe å skylde på Er jo bare og fake noe det;) Endret 10. mai 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
KKake Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Om det er så viktig å skippe tentamen er vel bare å ikke dra? Trenger da ikke bli syk med vilje! Fravær vettu Fravær vettu ikke. Like mye fravær om du er syk eller ikke. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Nei, tåpelig diskusjon. Nytter jo ikke hjelpe deg, dra på tentamen eller gråt en elv Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Om det er så viktig å skippe tentamen er vel bare å ikke dra? Trenger da ikke bli syk med vilje! Fravær vettu Fravær vettu ikke. Like mye fravær om du er syk eller ikke. Nope, dokumentert fravær kommer ikke på vitnemålet, så lenge det ikke går over 14 dager Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Drit i en kopp og spis det Pluss du kan filme det, så legge det ut på nettet hvis du vil :!: Seriøst: Fake at du har vondt i magen eller noe. Det er like bra som og prøve å spise\drikke noe som gjør deg dårlig som forøvrig er latterlich. PLUSS som jeg regner med utifra du sier du SKAL ha en 5er så får du null medfølelse siden du garantert klarer og stå galant Endret 10. mai 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Fravær i 9 klasse har INGENTING å si. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Nei, tåpelig diskusjon. Nytter jo ikke hjelpe deg, dra på tentamen eller gråt en elv Neon som har prøvd lunket vann med salt? Fravær i 9 klasse har INGENTING å si. JO! Nye regler får å få ned skulkingen Lenke til kommentar
KKake Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Fravær i 9 klasse har INGENTING å si. JO! Nye regler får å få ned skulkingen Det sa dem til oss også. Men fravær hadde ingenting å si. Hva skal de liksom gjøre med det? Nekte deg 10. klasse? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 :!: Er ikke engang siste året på ungdomsskolen...kom igjen da :!: Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Noen som har peiling på om det er et program som kan måle hvor mye opp/nedlasting der er på maskinen? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Fravær i 9 klasse har INGENTING å si. JO! Nye regler får å få ned skulkingen Det sa dem til oss også. Men fravær hadde ingenting å si. Hva skal de liksom gjøre med det? Nekte deg 10. klasse? Det kommer på vitnemålet du får med deg ut av 10. klasse, men det er ikke det som er problemet! Det er at mamma er innom fronter! Jeg suger balle til å fake Ringen en kompis og spør om 1-2 sterke snus Det gjør snusen Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) http://www.itavisen.no/speedometeret/ Sånn du tenker på Luni? Zoro: Du tror seriøst det har noe å gjøre for fremtiden din? "skyte hull på ballongen med hagle" Endret 10. mai 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Ikke nødvendigvis! Vodka og sjokolademelk er slett ingen dum kombo. Og jeg som trodde du var en fornuftig, ung pike! Om det er så viktig å skippe tentamen er vel bare å ikke dra? Trenger da ikke bli syk med vilje! Fravær vettu Mamsen er innom fronter Dra på skolen, sitt der en stund, si at du er dårlig, og gå hjem. Jeg regner med at læreren ikke gidder å krangle like mye som moren/faren din ville gjort. Og de er kanskje dratt på jobb når du kommer hjem i så fall? Men hvorfor ikke bare lese litt isteden for å sitte her, og lese hver gang du har litt tid (f.eks. på bussen). Om du har jobbet godt med det i timene så går det nok greit på tentamen uten veldig mye lesing og. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Fravær i 9 klasse har INGENTING å si. JO! Nye regler får å få ned skulkingen Det sa dem til oss også. Men fravær hadde ingenting å si. Hva skal de liksom gjøre med det? Nekte deg 10. klasse? Det kommer på vitnemålet du får med deg ut av 10. klasse, men det er ikke det som er problemet! Det er at mamma er innom fronter! Jeg suger balle til å fake Ringen en kompis og spør om 1-2 sterke snus Det gjør snusen Nei, det kommer ikke på vitnemålet. Det gjorde det hvertfall ikke når jeg gikk ut av 10. for to år siden. Uansett, hva gjør vel en dag fra eller til med fravær? Ikke det at jeg oppfordrer deg til det, synes det er idiotisk å skulke tentamen. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Nei, Anfall...man bruker heller timer på og finne ut hvordan man blir dårlig :!: Ser ikke noe grunn til at du skal skulke heller Zoro, hvis ikke du får 5er denne gangen...so what. Endret 10. mai 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg