Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om det er så viktig å skippe tentamen er vel bare å ikke dra? Trenger da ikke bli syk med vilje!

 

Fravær vettu :)

 

Fravær vettu ikke.

 

Like mye fravær om du er syk eller ikke. :)

 

Nope, dokumentert fravær kommer ikke på vitnemålet, så lenge det ikke går over 14 dager :)

Lenke til kommentar

Drit i en kopp og spis det :thumbup:

 

Pluss du kan filme det, så legge det ut på nettet hvis du vil :!:

 

Seriøst: Fake at du har vondt i magen eller noe. Det er like bra som og prøve å spise\drikke noe som gjør deg dårlig som forøvrig er latterlich.

 

PLUSS som jeg regner med utifra du sier du SKAL ha en 5er så får du null medfølelse siden du garantert klarer og stå galant ;)

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Fravær i 9 klasse har INGENTING å si.

JO!

 

Nye regler får å få ned skulkingen

 

Det sa dem til oss også. :) Men fravær hadde ingenting å si. Hva skal de liksom gjøre med det? Nekte deg 10. klasse?

 

Det kommer på vitnemålet du får med deg ut av 10. klasse, men det er ikke det som er problemet! Det er at mamma er innom fronter! Jeg suger balle til å fake :(

 

Ringen en kompis og spør om 1-2 sterke snus :)

 

Det gjør snusen :new_woot:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Ikke nødvendigvis! Vodka og sjokolademelk er slett ingen dum kombo.

:sick: Og jeg som trodde du var en fornuftig, ung pike!

 

Om det er så viktig å skippe tentamen er vel bare å ikke dra? Trenger da ikke bli syk med vilje!

 

Fravær vettu :)

 

Mamsen er innom fronter :(

Dra på skolen, sitt der en stund, si at du er dårlig, og gå hjem. Jeg regner med at læreren ikke gidder å krangle like mye som moren/faren din ville gjort. Og de er kanskje dratt på jobb når du kommer hjem i så fall?

Men hvorfor ikke bare lese litt isteden for å sitte her, og lese hver gang du har litt tid (f.eks. på bussen). Om du har jobbet godt med det i timene så går det nok greit på tentamen uten veldig mye lesing og.

Lenke til kommentar

Fravær i 9 klasse har INGENTING å si.

JO!

 

Nye regler får å få ned skulkingen

 

Det sa dem til oss også. :) Men fravær hadde ingenting å si. Hva skal de liksom gjøre med det? Nekte deg 10. klasse?

 

Det kommer på vitnemålet du får med deg ut av 10. klasse, men det er ikke det som er problemet! Det er at mamma er innom fronter! Jeg suger balle til å fake :(

 

Ringen en kompis og spør om 1-2 sterke snus :)

 

Det gjør snusen :new_woot:

 

Nei, det kommer ikke på vitnemålet. Det gjorde det hvertfall ikke når jeg gikk ut av 10. for to år siden.

 

Uansett, hva gjør vel en dag fra eller til med fravær? Ikke det at jeg oppfordrer deg til det, synes det er idiotisk å skulke tentamen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...