Pubé Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Sprit+melk=Garantert spy Sprit? :| Uhm... Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Veit noen en rask måte å bli sjuk på? Helst noe som hadde gjort meg kvalm/kaste opp en liten stund ^^ Og som ikke er farlig eller smaker bæsj Nå kommer vel noen med en: Ikke skulk, bare kom deg gjennom det " eller noe lignende Brennevin og pølsevann ble jeg dårlig av. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Noe som ikke inneholder en del alkohol? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Ikke nødvendigvis! Vodka og sjokolademelk er slett ingen dum kombo. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Fyren er femteeen. And then? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Okey, I concur. Røyk en sigar, inhaler. Hvis du ikke spyr av det har du sterkere mage enn de fleste normale mennesker (eller en pinglesigar). Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Fyren er femteeen. And then? Du drakk deg vel full når du var rundt 6-7 år første gangen? Okey, I concur. Røyk en sigar, inhaler. Hvis du ikke spyr av det har du sterkere mage enn de fleste normale mennesker (eller en pinglesigar). Har en sigar, men tar neppe å røker den Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Hvis du bare skal være vrang er det ikke rart ingen vil hjelpe deg. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Det er ingen enklere løsning? Kunne ikke bare cola+juice gjort at jeg kastet opp feks? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Et par dråper motorolje burde fungere. --- Faen. Nå snør det. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Hvis du bare skal være vrang er det ikke rart ingen vil hjelpe deg. Er det ikke en løsning som IKKE innholder rusmidler? Hvorfor må du bli syk? Hemlig Et par dråper motorolje burde fungere. Og det er ikke farlig/skadelig? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Ta en tannbørste, og stikk den så langt ned i halsen, helt til du spyr? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Fyren er femteeen. And then? Du drakk deg vel full når du var rundt 6-7 år første gangen? Nei var ikke så ille, drakk meg full første gangen i 8 klasse tror jeg, begynte og "feste" når jeg gikk i 9 klasse Hvis du bare skal være vrang er det ikke rart ingen vil hjelpe deg. Er det ikke en løsning som IKKE innholder rusmidler? Prøv en melkeblanding med noe greier masse bare lag en smoothie av masse dritt Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Matte tentamen = Jeg VIL, MÅ og SKAL ha en femmer, men det var absolutt ikke tid til pugging forrige uke pga to prøver og en stil, i helgen har jeg vært i to konfer, og til i dag var det en fremføring, og siden det er fri torsdag og fredag, plus arbeids-uke snart har jeg masse tid Funker noen av disse? har hørtketchup salt å lonket vann? klor sukker eddik zalo (?) å zalo men hvor mye? å sånn matolje Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Og "fake" er ute av bilde, suger til det, må føle meg crappy først Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Drikk et melkeglass tran. Eller 4 liter melk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg