Liberalistiske Samebror Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Jeg driver med en oppgave og sliter med å putte inn taler/sang/bildevisning i en timeplan, kan DNFK hjelpe meg med å sette opp talene til der det passer mtp promille etc. Timeplanen uten taler · Brudeparet ankommer festlokalet · Champagne serveres til brudepar og gjester · Brudepar og gjester setter seg · Toastmaster holder velkomsttale · Hvitvin til første forrett serveres · Første forrett serveres · *tale* · Hvitvin til andre forrett serveres · Andre forrett serveres · *tale* · Rødvin til hovedretten serveres · Hovedrett serveres · Rødvin til tale® serveres · *Tale®* · Rødvin serveres til tale® serveres · *Tale®* · Dessertvin serveres · Dessert serveres · Brudgommens onkel sin tale · *Tale* · Toastmaster takker for maten Talene som skal inn i timeplanen - Brudgommens tale til bruden - Brudens sang til brudgommen - Brudens mor tale - Brudgommens far tale - Brudens søster sang - Brudens venninner taler med bildefremvisning (15 min) Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 fy FAEN! Så barskt det er med tv-en på veggen :D Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Ja det er drit kult helt til den faller i gulvet Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Ja det er drit kult helt til den faller i gulvet Klarte å knuse en TV engang! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Tviler på at denne ramler i gulvet... Bolta fast i solid laftevegg med 4 industriskruer som tåler 10 kilo pr skrue Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 du tulla bort hele greia Tale jeg var seriøs på min forrige post Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 du tulla bort hele greia Tale jeg var seriøs på min forrige post Ihihihi. Men jeg skjønte ikke spørsmålet en gang Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Putte talene inni timeplanen etter der de passer, ikke vanskeligere Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Timeplanen medtaler · Brudeparet ankommer festlokalet · Champagne serveres til brudepar og gjester · Brudepar og gjester setter seg · Toastmaster holder velkomsttale · Hvitvin til første forrett serveres · Første forrett serveres · Brudgommens far · Hvitvin til andre forrett serveres · Andre forrett serveres · Brudens mor · Rødvin til hovedretten serveres · Hovedrett serveres · Rødvin til tale® serveres · Venninner m. bilder · Rødvin serveres til tale® serveres · Brudens tale til brudgom · Dessertvin serveres · Dessert serveres · Brudgommens onkel sin tale · Brudgommens tale til bruden · Toastmaster takker for maten Endret 10. mai 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Blah. snart spist en halv wonderbaum Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Timeplanen medtaler · Brudeparet ankommer festlokalet · Champagne serveres til brudepar og gjester · Brudepar og gjester setter seg · Toastmaster holder velkomsttale · Hvitvin til første forrett serveres · Første forrett serveres · Brudgommens far · Hvitvin til andre forrett serveres · Andre forrett serveres · Brudens mor · Rødvin til hovedretten serveres · Hovedrett serveres · Rødvin til tale® serveres · Venninner m. bilder · Rødvin serveres til tale® serveres · Brudens tale til brudgom · Dessertvin serveres · Dessert serveres · Brudgommens onkel sin tale · Brudgommens tale til bruden · Toastmaster takker for maten Takk eplefe, jeg skylder deg en Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Blah. snart spist en halv wonderbaum LOL WHY!?!?!? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Blah. snart spist en halv wonderbaum Akkurat ja. Du er ikke tøff visst det er det du tror Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Han er alkis. Han får sikkert kick av det. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Jeg MÅ tygge på ting hele tiden. så lå det en baum på pulten min -.- Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Jeg MÅ tygge på ting hele tiden. så lå det en baum på pulten min -.- Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Veit noen en rask måte å bli sjuk på? Helst noe som hadde gjort meg kvalm/kaste opp en liten stund ^^ Og som ikke er farlig eller smaker bæsj Nå kommer vel noen med en: Ikke skulk, bare kom deg gjennom det " eller noe lignende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg