TheKims Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 b-real: Har sendt mail til 3 utlyste stillinger som sjafør.Har du lastebil-lappen da eller er? Nope har bare Klasse B, skulle ønske jeg hadde Klasse C å. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Me-he-he. Jeg gleder meg til å bli ferdig på jobb, og jeg er ikke kommet meg på jobb enda. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Hvis jeg skal jobbe som dørvakt skal jeg ikke ha uniform...Akkurat det tror jeg ikke er helt opp til deg, men det er nå så. Hei alle sammen Hei hei b-real: Har sendt mail til 3 utlyste stillinger som sjafør.Har du lastebil-lappen da eller er?Nope har bare Klasse B, skulle ønske jeg hadde Klasse C å.Vet de som var i forsvaret og hadde blålappen på lastebil trengte bare å ta oppkjøringen og så fikk de lappen på vanlig klasse C til en ca 3-4000kr noe som ikke akkurat er en dårlig deal. Er spent på hvordan det vil gå med jobb selv, ting er litt uklart for tiden men jeg tror det kan komme til å bli awsome ^^ Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 jeg tror jeg skal på transport når jeg skal i militæret så da kan jeg nok ta lappen på lastebil om jeg vil, håper virkelig det når jeg tenker meg om.... Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 b-real: Tror man kan få dekket det av NAV også. Går hvertfall ann å sjekke det opp. Man har jo litt bedre jobb muligheter med lastebil sertifikat. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Fy faen, Avril Lavigne "nyeste" 2007 Cden sugde tiss. Så jævlig mye "supersonic-pipe-stemme" klissete, blondie musikk, WTF. /phail. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Hva hadde du forventet? alt annet enn dette Nei, hadde ikke megastore forhåpninger, det er jo Avril tross alt, hun var ikke all that i utgangspunktet. Men hu synka jo bare så ufattelig mye ned da. Plunge into the deep shit, liksom. Huff. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Hva hadde du forventet? Samme lurer jeg på. Akkurat det kunne umulig være en overraskelse. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Folk som sier jeg har aids blir så eid siden jeg faktisk har blitt testet mot det og jeg var negativ^^ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 b-real: Tror man kan få dekket det av NAV også. Går hvertfall ann å sjekke det opp. Man har jo litt bedre jobb muligheter med lastebil sertifikat.Sannsynligheten for det er nok så absolutt til stede skal du se. Er mye man kan få støtte for bare man er resurssterk og er klar over hva man kan ha krav på og ikke. Syns du skal undersøke det jeg hvis du tror det kan være av interesse Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Me-he-he. Jeg gleder meg til å bli ferdig på jobb, og jeg er ikke kommet meg på jobb enda. Sånn hadde jeg det kl 5 i dag morges. Nå har visst folk begynt på oppussing, så det blir er rimelig hardkjør framover. Kjøpte meg akkurat Just Cause 2, får nå se om det er noe tess. Likte demoen ganske godt da. Endret 10. mai 2010 av DemonFudge Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Hvorfor må jeg ha tentamen i morgen? Ny PC, masse programmer som må innstalleres og to nye spill som bare skriker etter å bli spilt! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Kanin har sjarm. Sjarm er win. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Kan jeg bruke kontantkort til en en mobil med abonoment? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Kan jeg bruke kontantkort til en en mobil med abonoment? Aldri hørt om det hvertfall Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Kan jeg bruke kontantkort til en en mobil med abonoment? Hvid du har young talk greier så fungerer det. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Kan jeg bruke kontantkort til en en mobil med abonoment? Hvid du har young talk greier så fungerer det. YouTalk=Kontant kort der du MÅ legge inn 200,- per måned da Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Kan jeg bruke kontantkort til en en mobil med abonoment? Hvorfor skulle du ikke kunne det? Regner med du har kjøpt med binding å da må du holde deg til samme operatør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg