Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Glad jeg bare kan legge hodet på puta og sovne uansett hvor mye klokka er eller hva jeg har gjort dagen før

 

Du er griseheldig. Det verste er at folk tror jeg har det på samme måten fordi jeg sover overalt, men det er egentlig fordi jeg aldri sovner i min egen seng, og derfor er utmattet. laugh.gif

Lenke til kommentar

Sant. Nei, jeg hadde jo en glitrende plan om å døgne så jeg kanskje kunne få orden på døgnrytmen min etter helga... Sovna klokka sju, en time før jeg egentlig skulle stått opp. Flotte greier.

Hahahaha

 

Uff, jeg har gjort samme feil så utallig mange ganger.

Om natten: "Får vel døgne da"

Om morningen: "Hmm, tar meg EEEEN time jeg."

Om kvelden: "åh faen... åh faen... ARGH!"

Lenke til kommentar

Skal bestille breiband eg. Nokon som har innseiingar mot at eg bestillar frå Telipol? Fin pris, grei breidde og nextgentel sitt nett. Vær så snill, stopp meg om eg gjer noko dumt.

 

Jeg er ingen fæn av NextGentel. Hadde masse problemer med linja da vi hadde det.

Lenke til kommentar

Darn it, PC-laderen min er nesten ødelagt :( Petter, er det mulig å bytte den? Det var en lærer som gjorde det, hvis det hjelper :p

Stikk på kontoret til Perry nå han gikk nettopp opp for å melde inn maskiner så hvis du er rask kan du få lader i løpet av uka

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Jeg er ingen fæn av NextGentel. Hadde masse problemer med linja da vi hadde det.

Vi har det og jeg er fornøyd, utenom at det blir koblet ut innimellom, men det er ikke så ofte, og det er tilbake på 1-2 min. Hadde det vart i flere timer/dager hadde det vært noe helt annet.

 

Tegneserie :D

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...