Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 God kveld. Good evening Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Men må gå. Ønsk meg lykke til da. Forteller hvordan det gikk når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 God kveld. Gad dag! Sup? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hmm, hva skal jeg gjøre? Spille Call of Duty 4 MP som jeg synes er best, men som har begynt å hakke av en merkelig grunn. Eller spille Crysis som ikke hakker? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 No idea.. register deg, sånn at jeg kan herse med deg ^^ Kan du gjøre meg til moderator så jeg kan herje med forumet? Please Jøss, typisk min flaks. Filmen var ødelagt, Wrong Turn 2 blir det nok ikke noe av nei Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Kexxy er sexxy!: and the point was? No idea.. register deg, sånn at jeg kan herse med deg ^^ Eh, nei. Hvorfor skal jeg det når jeg har makt her? Thanks but no thanks. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Enkelte mennesker irriterer meg så sinnsvakt. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Enkelte mennesker irriterer meg så sinnsvakt. Hmms, si det til dem. Ikke noe er verre (for min del ihvertfall) enn hint som må tolkes Gutter er enkle sjeler og må ha direkte tale for å forstå ting Oh lawds! Is dat sum Smash fur me? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Enkelte mennesker irriterer meg så sinnsvakt. Hvem er det som har gjort deg irritabel nå da? Endret 9. februar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Enkelte mennesker irriterer meg så sinnsvakt. Jeg??? vær så snill si at det er meg Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 No idea.. register deg, sånn at jeg kan herse med deg ^^ Kan du gjøre meg til moderator så jeg kan herje med forumet? Please haha, det tørr jeg ikke Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Ikke sjanse at jeg sier det til folk at jeg irriterer meg over. Jeg er litt lei drittslengingsbølger. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hehe ja da er du blitt skadet for livet da der er vel alle så slakke at man blir helt slakk selv Nja, ikke egentlig...er ganske stress faktisk. Kommer selvsagt helt an på avdelinga da men er som oftest mye å gjøre når 10-13 pasienter på 2 personer enkelte dager så jah..det kan være ekstremt mye å gjøre. Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hehe ja da er du blitt skadet for livet da der er vel alle så slakke at man blir helt slakk selv Nja, ikke egentlig...er ganske stress faktisk. Kommer selvsagt helt an på avdelinga da men er som oftest mye å gjøre når 10-13 pasienter på 2 personer enkelte dager så jah..det kan være ekstremt mye å gjøre. Ja jeg hadde tenkt å gå den veien selv men fant ut at jeg ikke var sterk nok som menneske til å takle den delen av livet til ett menneske, pluss dere sliter dere ut for luselønn Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Ja jeg hadde tenkt å gå den veien selv men fant ut at jeg ikke var sterk nok som menneske til å takle den delen av livet til ett menneske, pluss dere sliter dere ut for luselønnDe som utdanner seg til det, ja. Jeg er bare assistent så jeg klager egentlig ikke. Men jeg er bare glad for å ha fått en litt mer sosial jobb en den forrige jeg hadde (1881) så jeg er egentlig bare glad for å få jobbe med mennesker igjen Og jah, en må nesten være litt lagd for det, dog jeg tror jeg har det inn med blodet. Ho mor har jobbet på gamlehjem, pappa har vært oversykepleier og mamma jobbet med psykisk utviklingshemmede og så har også min eldre bror gått helse og sosial så, jah...har vel fått det inn i blodet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Ho mor= mormor? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Uhm..min mammas mamma ^^ Så det blir nok kanskje mormor jau. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Er somregel sånn ja Mor mi(altså mamma) jobber som sykepleier,mens begge søstren hennes(tantene mine) jobber som helsesøstere. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Stakk og tok en dusj, snakkes etterpå troll og tøser Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Se så søøøøt! Jeg blir mer og mer gira på nintendo-sleeve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg