Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe ja da er du blitt skadet for livet da :) der er vel alle så slakke at man blir helt slakk selv :cool:
Nja, ikke egentlig...er ganske stress faktisk. Kommer selvsagt helt an på avdelinga da men er som oftest mye å gjøre når 10-13 pasienter på 2 personer enkelte dager så jah..det kan være ekstremt mye å gjøre.
Lenke til kommentar
Hehe ja da er du blitt skadet for livet da :) der er vel alle så slakke at man blir helt slakk selv :cool:
Nja, ikke egentlig...er ganske stress faktisk. Kommer selvsagt helt an på avdelinga da men er som oftest mye å gjøre når 10-13 pasienter på 2 personer enkelte dager så jah..det kan være ekstremt mye å gjøre.

Ja jeg hadde tenkt å gå den veien selv men fant ut at jeg ikke var sterk nok som menneske til å takle den delen av livet til ett menneske, pluss dere sliter dere ut for luselønn

Lenke til kommentar
Ja jeg hadde tenkt å gå den veien selv men fant ut at jeg ikke var sterk nok som menneske til å takle den delen av livet til ett menneske, pluss dere sliter dere ut for luselønn
De som utdanner seg til det, ja. Jeg er bare assistent så jeg klager egentlig ikke. Men jeg er bare glad for å ha fått en litt mer sosial jobb en den forrige jeg hadde (1881) så jeg er egentlig bare glad for å få jobbe med mennesker igjen :)

Og jah, en må nesten være litt lagd for det, dog jeg tror jeg har det inn med blodet. Ho mor har jobbet på gamlehjem, pappa har vært oversykepleier og mamma jobbet med psykisk utviklingshemmede og så har også min eldre bror gått helse og sosial så, jah...har vel fått det inn i blodet :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Er somregel sånn ja :)

Mor mi(altså mamma) jobber som sykepleier,mens begge søstren hennes(tantene mine) jobber som helsesøstere.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...