Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forbanna tater-trøndelag! Her kommer man hjem fra Longyearbyen hvor det var sol, varme og koselig. Det første en ser er masse grønne trær, gress og fremdeles litt sol. Legger seg i tro på at mårradagen blir bra og våkner til fuckings snø og minus grader! :realmad:! Faen dette er forno dritt da!?!?!!?

Lenke til kommentar

Jeg er pissed... Ikke nok med at det er drittvær idag og finvær i mårra. Men i mårra skal jeg SÅKLART på seminar og må da bruke halve dagen i bil og resten inne i en overoppheta møtesal... WAY TO GO! Og brødet var muggent (noe jeg fant ut etter første kaka) og melka var sur så sulten er jeg og :cry:

Lenke til kommentar

Jeg er pissed... Ikke nok med at det er drittvær idag og finvær i mårra. Men i mårra skal jeg SÅKLART på seminar og må da bruke halve dagen i bil og resten inne i en overoppheta møtesal... WAY TO GO! Og brødet var muggent (noe jeg fant ut etter første kaka) og melka var sur så sulten er jeg og :cry:

MMMMMMMIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :cry: :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...