j-- Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Jeg ble mistet i bakken som unge, ja. Og det er grunnet meg at legene nå veit om "the soft spot" på babyhoder. Det første er sant, det andre får forbli en vandrerhistorie Lenke til kommentar
Prologue Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Spm: Er det ikke en t-skjorte tråd på forumet? Finner den ikke. Mener å huske en tråd med en lang liste over nettbutikker som solgte t-skjorter ala thinkgeek.com og slikt... Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Jonas: Det forklarer alt... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Det gjør meg unik og spesiell. I motsetning til deg, Oda, som er som alle andre Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 ...og som fortsatt gjør deg til mongo. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) ...og som fortsatt gjør deg til mongo. Oda, nå er du direkte ufin her. Blir ikke noe mer hygge fra meg de neste årene > Endret 10. mai 2010 av clvñ Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Heihei, så du ikke -fjeset? Jeg syns det er koselig, jeg! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Så jeg er en kosemongo? Snufs, jeg vil da ikke være en kosemongo. *sutre sutre* Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Neida, du er en barsk mongo! Se, kanskje du finner noen nye venner? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Sorry, menger meg ikke med "eliten" din Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Vi trenger en vokalist i bandet mitt, clvñ. VIL D BLI MD LR???++ Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Forbanna tater-trøndelag! Her kommer man hjem fra Longyearbyen hvor det var sol, varme og koselig. Det første en ser er masse grønne trær, gress og fremdeles litt sol. Legger seg i tro på at mårradagen blir bra og våkner til fuckings snø og minus grader! ! Faen dette er forno dritt da!?!?!!? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Velkommen hjem Mikkel Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Jeg er pissed... Ikke nok med at det er drittvær idag og finvær i mårra. Men i mårra skal jeg SÅKLART på seminar og må da bruke halve dagen i bil og resten inne i en overoppheta møtesal... WAY TO GO! Og brødet var muggent (noe jeg fant ut etter første kaka) og melka var sur så sulten er jeg og Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Men du har hatt en fin tur da? hørtes sånn ut når du ringte. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Jeg er pissed... Ikke nok med at det er drittvær idag og finvær i mårra. Men i mårra skal jeg SÅKLART på seminar og må da bruke halve dagen i bil og resten inne i en overoppheta møtesal... WAY TO GO! Og brødet var muggent (noe jeg fant ut etter første kaka) og melka var sur så sulten er jeg og MMMMMMMIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :!: Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Men du har hatt en fin tur da? hørtes sånn ut når du ringte. Joda men alt går dritt til helvette idag. Kvalm og jævlig, sulten som faen. Får inn eFakturaer jeg ikke engang har godkjent avtale på og har nesten nada cash igjen ... Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Faen til klaging her da, snart får jeg frokost på døra. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Men du har hatt en fin tur da? hørtes sånn ut når du ringte. Joda men alt går dritt til helvette idag. Kvalm og jævlig, sulten som faen. Får inn eFakturaer jeg ikke engang har godkjent avtale på og har nesten nada cash igjen ... /hug Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg