Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forbanna tater-trøndelag! Her kommer man hjem fra Longyearbyen hvor det var sol, varme og koselig. Det første en ser er masse grønne trær, gress og fremdeles litt sol. Legger seg i tro på at mårradagen blir bra og våkner til fuckings snø og minus grader! :realmad:! Faen dette er forno dritt da!?!?!!?

Lenke til kommentar

Jeg er pissed... Ikke nok med at det er drittvær idag og finvær i mårra. Men i mårra skal jeg SÅKLART på seminar og må da bruke halve dagen i bil og resten inne i en overoppheta møtesal... WAY TO GO! Og brødet var muggent (noe jeg fant ut etter første kaka) og melka var sur så sulten er jeg og :cry:

Lenke til kommentar

Jeg er pissed... Ikke nok med at det er drittvær idag og finvær i mårra. Men i mårra skal jeg SÅKLART på seminar og må da bruke halve dagen i bil og resten inne i en overoppheta møtesal... WAY TO GO! Og brødet var muggent (noe jeg fant ut etter første kaka) og melka var sur så sulten er jeg og :cry:

MMMMMMMIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :cry: :!:

Lenke til kommentar

Men du har hatt en fin tur da? hørtes sånn ut når du ringte.

Joda men alt går dritt til helvette idag. Kvalm og jævlig, sulten som faen. Får inn eFakturaer jeg ikke engang har godkjent avtale på og har nesten nada cash igjen ...

/hug

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...