L4r5 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg var faktisk ikke klar over det :!: Du har for ordens skyld postet samlet sett 261 poster. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Evt. ha noen egne kort å bytte med. ^^ Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Stress. Jeg sto opp klokka fire i dag, jeg. Jeg fant et russekort i posten i dag, jeg. To faktisk. Det var leppestiftmerke på dem. Så bra! Vowels: Egentlig bare uttrykke et ønske om det og sende adressen din på PM. Ja, Sjur, fikk dine i posten i går! Tusen takk! Endret 9. mai 2010 av Lemon Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Evt. ha noen egne kort å bytte med. ^^Så hvis man bytter så får man et kort med rød leppestift på? Disturbing. Eller vent...egentlig så er det jo ikke det når jeg tenker meg om hvem jeg snakker med/til. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Så bra! Det hadde du ikke sagt om du visste planene våre med kortet. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 duuuuuuuuuuuun duuuuun duuun duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuun! klassisk er digg innimellom Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 duuuuuuuuuuuun duuuuun duuun duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuun! klassisk er digg innimellom Jeg tror faktisk jeg klarer å gjette hvilket stykke du sikert til, men jeg husker selvsagt ikke navnet. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 hehe. er vel 5 symph i c minor av beethoven Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Så bra! Det hadde du ikke sagt om du visste planene våre med kortet. Jo, jeg tror faktisk det. duuuuuuuuuuuun duuuuun duuun duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuun! klassisk er digg innimellom Absolutt! Beethoven er kos, men Bach er best, altså. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Ja, Sjur, fikk dine i posten i går! Tusen takk! Woo! Gikk raskere enn jeg trodde. ^^ Evt. ha noen egne kort å bytte med. ^^Så hvis man bytter så får man et kort med rød leppestift på? Disturbing. Eller vent...egentlig så er det jo ikke det når jeg tenker meg om hvem jeg snakker med/til. Ha ha ha! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 hehe. er vel 5 symph i c minor av beethoven *søke opp*Jeg tenkte på riktig. Det er litt morsomt egentlig. Prøv å gjette hvilken tecknosang jeg tenker på nå: bom tsh bom tsh bom tsh oooooooooooooiiiiieeeeee bom bom bom tsh Ikke like lett, nei. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 det er fordi klassisk er overlegent til crap som techno Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Så bra! Det hadde du ikke sagt om du visste planene våre med kortet. Jo, jeg tror faktisk det. Vi skal ha sex oppå det. Endret 9. mai 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Ekkelt! Ei vennine skal komme på jobben min imorgen for å se på meg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Bedrich Smetana - Vltava er fortsatt min favoritt når det kommer til klassisk. Og jeg har hørt en del klassisk, mtp. at det var enten det eller Boney M å høre på av CD-er når jeg var hos farmor og farfar da jeg var mindre. Så jeg hørte hovedsaklig på klassisk, satt i en stor og god stol og leste, ofte akkompagnert av farfar. Var koselig. Ekkelt! Ei vennine skal komme på jobben min imorgen for å se på meg. Trine? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Vi skal ha sex oppå det. DIGG. Film det og send til meg. Det er lett å finne adressen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg