WheelMan Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg er tidenes billigste fyll. Et par cider og jeg sover Forøvrig back from Barcelona. Fantastisk tur! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg er tidenes billigste fyll. Et par cider og jeg sover Forøvrig back from Barcelona. Fantastisk tur! Fin tur? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Fin tur? Forøvrig back from Barcelona. Fantastisk tur! Endret 9. mai 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Alkis <3 Ja! Fin tur. Gjør det gjerne igjen, men helst et annet land - og annet flyselskap. Ryanair er noe dritt! Anbefaler ingen det. Samme hvor jæævlig billig det er.. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 jeg flyr ikke så blir nok ikke noe tur på meg snart Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Ryanair er noe dritt! Anbefaler ingen det. Samme hvor jæævlig billig det er.. Går bra på korte flyturer. Som da jeg skulle til Tyskland i fjor. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Og da var man hjemme igjen. Hodepine, kroppen verker generelt og jeg har hallusinert stemmer og syn i hele dag. 8 timer søvn siden fredag, 2 liter bourbon og veldig mye øl er konsumert på litt for tom mage, men jeg angrer intet! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Er vel ikkje nokon her som har ein spotify invite som vil dela med meg? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg liker ikke flyturer egentlig. Blir ubehagelig å presse alle mine 189cm inn i et lite flysete. Heldigvis fløy vi business-class da vi skulle hjem fra Athen i fjor. Redda den flyturen for å si det sånn. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg er 190 så hah ^^ er egentlig ikke at det er trangt som er problemet heller det med at man er fuckings over 9000 mil oppe i himmelen i en blikkboks Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Er vel ikkje nokon her som har ein spotify invite som vil dela med meg? #aDMe5pt9sCM3GfSF Ta den før noen andre gjør det. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 900 mil, takk. Selv har jeg ingen problemer med å fly. Ikke er de laget av blikk heller. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg liker ikke flyturer egentlig. Blir ubehagelig å presse alle mine 189cm inn i et lite flysete. Heldigvis fløy vi business-class da vi skulle hjem fra Athen i fjor. Redda den flyturen for å si det sånn. Er 3-4 cm lavere en deg men jeg deler din frustrasjon. Heldigvis så er flyreiser som sovemedisin så jeg sovner som oftest med en gang en kommer i lufta. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Hva sier egentlig foreldrene dine når onkelen din gir deg sprit, sigar og kondomer? Det er en standard at onkel kommer med slike gaver :!: Så ingenting spessielt. Får lov å drikke spriten og røke sigaren, men på en betingelse Skal drikke alt på kort tid (liten flaske) Og røke hele sigaren der og da Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Flyturer ble plutselig ikke så ille etter bussen jeg kjørte i 12 timer i Etiopia. Beina mine var helt fastklemte med jernstenger på alle kontaktpunkter bortsett fra sete som var en historie i seg selv. I tillegg var det ingen aircondition i en full buss i Afrika. Oppå dette igjen skulle turen ta 8 timer og når han som var ansvarlig sa det var 45 min igjen var det 3 timer MEN når vi kom fram fikk vi awesome mat! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Maten så jo fantastisk ut, var det noe å rynke på nesa for? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg