Sirslask Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Eeeh.. Ja det har jeg.. Er jeg ute av gjengen da? Hvor droppet hun? Ja.. Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 ikke ett dumt tips nei, men de var litt leie seg de 3 guttene som skulle se film da Vel, hvis du allerede hadde avtalt film så kan en kanskje skjønne at de blir skuffet da Nei har ikke gjordt det da er elendig på slik så jeg lager minst mulig avtaler om slike ting iallfall her ute hvor jeg kan finne på å sovne rett etter middagen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hvor droppet hun?Ja.. looting? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hvor droppet hun?Ja.. *daske* Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Eeeh.. Ja det har jeg.. Er jeg ute av gjengen da? Hvor droppet hun? Ja.. Droppet? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Nei har ikke gjordt det da er elendig på slik så jeg lager minst mulig avtaler om slike ting iallfall her ute hvor jeg kan finne på å sovne rett etter middagenJeg takler ikke middagshviler. Jeg blir bare helt ødelagt når jeg står opp, kjennes ut som en har vært på en artig tripp dagen før eller.no Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 looting? Tenkte og farme etter min egen *daske* La oss ikke tøse her... MSN plx Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Eeeh.. Ja det har jeg.. Er jeg ute av gjengen da? Hvor droppet hun? Ja.. Droppet? Ja, rune? mithril? Hvilken level er hun? (spøk) Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Nei har ikke gjordt det da er elendig på slik så jeg lager minst mulig avtaler om slike ting iallfall her ute hvor jeg kan finne på å sovne rett etter middagenJeg takler ikke middagshviler. Jeg blir bare helt ødelagt når jeg står opp, kjennes ut som en har vært på en artig tripp dagen før eller.no Er da ikke snakk om middagskvil det blir da og våkne i 12 tiden, pusse tennene kle av seg og legge seg igjen men er ikke så ofte det skjer gitt. er sliiiiiiiiitsomt å jobbe 12timers dager Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 La oss ikke tøse her... MSN plx Det var ikke tøsing. Det var straff. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Eeeh.. Ja det har jeg.. Er jeg ute av gjengen da? Hvor droppet hun? Ja.. Droppet? Ja, rune? mithril? Hvilken level er hun? (spøk) Aah Det er får lenge siden jeg har spillt. Har ikke spillt i hele 08. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Det var ikke tøsing. Det var straff. Åh Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Er da ikke snakk om middagskvil det blir da og våkne i 12 tiden, pusse tennene kle av seg og legge seg igjen men er ikke så ofte det skjer gitt. er sliiiiiiiiitsomt å jobbe 12timers dager Ah, trodde det var snakk om middagshviler jeg. Ok...der har man et tegn på at jobben går på hjernen. D'oh! Endret 9. februar 2008 av b-real Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Er da ikke snakk om middagskvil det blir da og våkne i 12 tiden, pusse tennene kle av seg og legge seg igjen men er ikke så ofte det skjer gitt. er sliiiiiiiiitsomt å jobbe 12timers dager Ah, trodde det var snakk om middagshviler jeg. Ok...der har man et tegn på at jobben går på hjernen. D'oh! Nei middagskvil utgår det er slik de som er oppi årene gjør i lunsjen det, har gjordt det ett par ganger men da kan folk glemme å prate til meg etter på Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Nei middagskvil utgår det er slik de som er oppi årene gjør i lunsjen det, har gjordt det ett par ganger men da kan folk glemme å prate til meg etter påYeah, var det jeg mente. Jobber på et hjem for gamle så..jeg har blitt litt miljøskadet. Kexxy er sexxy!: and the point was? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Aah, mat var farlig godt. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Kexxy er sexxy!: and the point was? No idea.. register deg, sånn at jeg kan herse med deg ^^ Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Nei middagskvil utgår det er slik de som er oppi årene gjør i lunsjen det, har gjordt det ett par ganger men da kan folk glemme å prate til meg etter påYeah, var det jeg mente. Jobber på et hjem for gamle så..jeg har blitt litt miljøskadet. Kexxy er sexxy!: and the point was? Hehe ja da er du blitt skadet for livet da der er vel alle så slakke at man blir helt slakk selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg