Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ikke ett dumt tips nei, men de var litt leie seg de 3 guttene som skulle se film da :)
Vel, hvis du allerede hadde avtalt film så kan en kanskje skjønne at de blir skuffet da :)

Nei har ikke gjordt det da :) er elendig på slik så jeg lager minst mulig avtaler om slike ting iallfall her ute hvor jeg kan finne på å sovne rett etter middagen

Lenke til kommentar
Nei har ikke gjordt det da :) er elendig på slik så jeg lager minst mulig avtaler om slike ting iallfall her ute hvor jeg kan finne på å sovne rett etter middagen
Jeg takler ikke middagshviler. Jeg blir bare helt ødelagt når jeg står opp, kjennes ut som en har vært på en artig tripp dagen før eller.no :p
Lenke til kommentar
Jeg takler ikke middagshviler. Jeg blir bare helt ødelagt når jeg står opp, kjennes ut som en har vært på en artig tripp dagen før eller.no :p

Er da ikke snakk om middagskvil det blir da og våkne i 12 tiden, pusse tennene kle av seg og legge seg igjen :)

men er ikke så ofte det skjer gitt. er sliiiiiiiiitsomt å jobbe 12timers dager

Lenke til kommentar
Er da ikke snakk om middagskvil det blir da og våkne i 12 tiden, pusse tennene kle av seg og legge seg igjen :)

Ah, trodde det var snakk om middagshviler jeg.

Ok...der har man et tegn på at jobben går på hjernen. D'oh!

Endret av b-real
Lenke til kommentar

Ah, trodde det var snakk om middagshviler jeg. Ok...der har man et tegn på at jobben går på hjernen. D'oh!

Nei middagskvil utgår det er slik de som er oppi årene gjør i lunsjen det, har gjordt det ett par ganger men da kan folk glemme å prate til meg etter på

Lenke til kommentar
Nei middagskvil utgår det er slik de som er oppi årene gjør i lunsjen det, har gjordt det ett par ganger men da kan folk glemme å prate til meg etter på
Yeah, var det jeg mente. Jobber på et hjem for gamle så..jeg har blitt litt miljøskadet.

Kexxy er sexxy!: and the point was?

Lenke til kommentar
Yeah, var det jeg mente. Jobber på et hjem for gamle så..jeg har blitt litt miljøskadet.

Kexxy er sexxy!: and the point was?

Hehe ja da er du blitt skadet for livet da :) der er vel alle så slakke at man blir helt slakk selv :cool:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...