j-- Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Merker at det begynner å bli mindre terminalbruk på meg, blir litt for lat. Og kanskje litt mindre ubergeek.. =] Then we can finally get you laid =D =D I:love:U Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Wohoo! Da satt man på båten på vei hjem. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Ååååh, Rosendal er så fint om sommeren, jeg tror jeg må dit en del av ferien min. Hjerte, hjerte! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Rosendal og innover Hardangerfjorden er elskbart. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Måtte google hvor Rosendal lå jeg. Geografi er ikke min sterkeste side. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Ååååh, Rosendal er så fint om sommeren, jeg tror jeg må dit en del av ferien min. Hjerte, hjerte! Var en tur i Baroneriet i går og i steinparken i dag. Veldig idyllisk, ja. Men vinteren har vært litt hard så var ikke kommet noe roser eller noe i Baroneriet enda. Bare masse hvitveis. Har litt lyst til å komme meg opp på en av fjelltoppene der til sommeren og få tatt noen skikkelige panoramabilder. Ta med stativ og få satt dem sammen til 360o-bilde Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Lurer på om jeg klarer å overtale Christian til å ta en dagstur til Rosendal når han kommer i sommer... Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 da satt jeg i setesdalen gikk bra! takk biril Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Har litt lyst til å komme meg opp på en av fjelltoppene der til sommeren og få tatt noen skikkelige panoramabilder. Ta med stativ og få satt dem sammen til 360o-bildeJeg savner det å bare gå ut døra å gå på fjellet. Kombiner det med midnattsol som skaper et helt fantastisk lys og farger. Jeg lengter vel hjem egentlig Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Lurer på om jeg klarer å overtale Christian til å ta en dagstur til Rosendal når han kommer i sommer... Ta heller en natt på hotellet så får dere god tid. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Flytt hjem igjen? Ta heller en natt på hotellet så får dere god tid. kommer litt an på hva faren hans synes, siden han skal være sjåfør. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Livet har vist litt andre planer for meg en å flytte hjem. Men et ordentlig HRD-bildet av dette her hadde ikke vært å fornekte nei: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Hvor er det tatt? Ditt bilde btw? Endret 9. mai 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Det er tatt på fjellet Steiroheia. 340m over havet omtrent mener jeg fjellet er og det tar ca 45min å komme seg opp, spørs hvilken løype man tar. Er en glimrende treningstur egentlig, kjapt opp og så jogger/løper man med Dessverre så er baksiden av dette bildet ikke så mye å skryte av, da er det andre fjell som er mer spennende. Eller så kan man ta turen til f.eks Stortinden: Ultimate turen hadde nok vært til Møysalen (1262moh) Pappa var der i fjordsommer og fy faen for en tur. Må opp i tau pga det er så bratt i enkelte partier. Endret 9. mai 2010 av b-real Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Vil du flytte hjem, eller har du bare hjemlengsel? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Ville ha flyttet hjem pga naturen og familie/slekt, Stedet og regionen har ikke noe å tilby meg egentlig,frister ikke i det hele tatt. Har vel litt hjemlengsel akkurat i dag ja. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Gratulerer! HVa slags "ny" bil er det du har fått deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg