Aleks Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg gamer lite og fungerer helt normalt Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Som meg f.eks. Gamer mer eller mindre aldri, og er spik spenna gææærn =) Hysj, code monkey! *sprute majones på* Du veit at majones egentlig ikke er majones? :-{D Og ja, å være code monkey er fint, så lenge man er selvstendig Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Det er en lang historie..Auch. Nesten så man vurderer å donere en til deg. Mangel på gaming kan gjøre hvem som helst sinnsvak.No need. Tar saken i egne hender den 28. Men takk for omtanken Jeg gamer lite og fungerer helt normalt Det fins ikke friske mennesker, de er bare ikke godt nok undersøkt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Du veit at majones egentlig ikke er majones? :-{D Og ja, å være code monkey er fint, så lenge man er selvstendig Menneske-majones. 8DLa meg gi deg et perlekjede, kjære. No need. Tar saken i egne hender den 28. Men takk for omtanken Ingenting å takke for. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Menneske-majones. 8D La meg gi deg et perlekjede, kjære. Yes please. Skal bære det med ære rundt. Er det icky sticky? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 har nå ikke spilt et eneste spill på snart 5 uker, nyter det! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Er ikke alle som har den trangen, I do. http://www.youtube.com/watch?v=N0-b1PhboFo Gleder meg til det nye albumet! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg er et svakt menneske. Men sangen er såååå fet. Linky linky Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Menneske-majones. 8D La meg gi deg et perlekjede, kjære. Yes please. Skal bære det med ære rundt. Er det icky sticky? Icky, sticky, og shiny som bare det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg er et svakt menneske. Men sangen er såååå fet. Linky linky Du er et meget svakt menneske Prøv noe ordentlig digg da: Various Artists – Section 3 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Men sangen er faktisk jævlig kul. Får ikke sjekka ut linken din, Spotify skjønner ikke at jeg faktisk har et lydkort. Fikk søkt opp sangen og kopiert link, men ikke spilt av noe Men men, hva skal man med Spotify når man har et massivt FLAC-bibliotek selv? 8D Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Men sangen er faktisk jævlig kul. Får ikke sjekka ut linken din, Spotify skjønner ikke at jeg faktisk har et lydkort. Fikk søkt opp sangen og kopiert link, men ikke spilt av noe Men men, hva skal man med Spotify når man har et massivt FLAC-bibliotek selv? 8D Avslutter spotify når du prøver å spiller av? Ordnet det med å åpne winecfg og sette hardware acceleration på Emulation og ikke Full.Men ja, hvorfor gå tilbake i tid egentlig? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 har nå ikke spilt et eneste spill på snart 5 uker, nyter det! Jeg har nettopp spilt Avatar. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Nope, må ganske sikkert bare sette opp ALSA som standard for lydmotor i wine. Regner med den står på OSS nå, av en eller annen grunn. Bruker ikke spotify mer enn en gang i måneden elns. Og tilbake i tid.. vel, finnes vel ingen streaming-tjenester som kan levere opptil 5mbits lydstrømmer responsivt og fint? # clvn@fenrir: mpc statsArtists: 1215 Albums: 1364 Songs: 16578 Play Time: 0 days, 7:20:09 Uptime: 0 days, 17:17:02 DB Updated: Sun May 9 14:35:56 2010 DB Play Time: 54 days, 23:14:32 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Gikk utifra at du brukte spotify siden du linke til det Du er nok litt mer terminal en det jeg er Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Neh, spotify er fint, men jeg gidder ikke å ikke ha tilgang på en del musikk Merker at det begynner å bli mindre terminalbruk på meg, blir litt for lat. Og kanskje litt mindre ubergeek.. =] Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 nej, jeg setter nesa måt Setesdalen en tur! ønsk meg lykke til Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Merker at det begynner å bli mindre terminalbruk på meg, blir litt for lat. Og kanskje litt mindre ubergeek.. =] Then we can finally get you laid =D =D Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 nej, jeg setter nesa måt Setesdalen en tur! ønsk meg lykke tilLykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg