Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Jeg er også dass i slike spill. Dreiv på med AoE2 for en stund siden, og taper alltid. Virker som om jeg bare er latterlig treig til å sanke og bygge selv om jeg prøver skikkelig hardt for å få opp dampen. Alle de andre havner milevis foran meg og begynner å angripe med kanoner før jeg i det hele tatt har fått laget stall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men jeg har lyst å lære historien som bygger opp WoW, og hvem alle disse raid-bossene og heroene faktisk er og hvorfor de gjør som de gjør. Det får man jo vite i WC3 og Frozen Throne. Om jeg faktisk KLARER å spille gjennom dem er en helt annen sak..ser allerede at jeg alt-tabber ut alt for ofte.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Kjapt spørsmål: Er det mulig å vite om man blir "skjult" av en person på facebook? Siden jeg skjulte en venninne på facebook, og nå virker hun veldig sur på meg :PpPpPP

Man ser jo lett om man for eksempel ikke får tilgang til wallen din eller ingen av bildene..

Lenke til kommentar

Kjapt spørsmål: Er det mulig å vite om man blir "skjult" av en person på facebook? Siden jeg skjulte en venninne på facebook, og nå virker hun veldig sur på meg :PpPpPP

Man ser jo lett om man for eksempel ikke får tilgang til wallen din eller ingen av bildene..

 

Jeg tror du fullt kan se personens vegg eller bilder, men personen har skjult innlegg av deg, så du dukker ikke opp på hans/hennes vegg når du skriver f.eks. en statusoppdatering.

Lenke til kommentar

Kjapt spørsmål: Er det mulig å vite om man blir "skjult" av en person på facebook? Siden jeg skjulte en venninne på facebook, og nå virker hun veldig sur på meg :PpPpPP

Man ser jo lett om man for eksempel ikke får tilgang til wallen din eller ingen av bildene..

 

Jeg tror du fullt kan se personens vegg eller bilder, men personen har skjult innlegg av deg, så du dukker ikke opp på hans/hennes vegg når du skriver f.eks. en statusoppdatering.

 

Ok ;) da må jeg ha gjort noe annet som har terget henne :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...