Balli Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 jeg snakker bruktbil som har gått mer en 200 ja :b derimot har jeg ikke tenkt å betale mer en 13k for den heller :b Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) 1.7CDTI Ecotec: Det er litt småkjipt å ha all effekten i et så snevert turtallsregister. Tilsvarende bensinmotor: 1.6 TwinPort: Hadde sistnevnte i Astraen hun byttet inn. Herlig motor. Endret 9. mai 2010 av Jann - Ove Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg og Jeg lo høyt. Diabetes er ikke noe å tulle med, det er en alvorlig sykdom som mange dør av. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Neida, er bare litt hårsår fordi aids og downs er enda morsommere >:--{D Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Men ja, nå fins det jo dieselmotorer uten hørbar dieselkakling i sommerhalvåret, slik at man slipper å høre på den jævla traktorlyden hver gang man er ute og kjører. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Gamle diselbiler = nei, om du vil raskt opp i fart. Nye diselbiler = ja, om du vil raskt opp i fart. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Du kommer ikke raskere opp i fart med en moderne dieselmotor enn en tilsvarende moderne bensinmotor*. (Men man må tåle at man hører motoren under akselerasjon med bensinmotoren. Er man redd for å gi på mer når man er halvveis til rødstreken så er det klart at man kommer fortere opp i fart med en dieselmotor...) Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Døgne er gøy. Spesielt når jeg skal på kaninhopping klokka 10 i morgen Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Men for svarte faaan. Skjer ? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 gud øl er alt for godt! kom nettop hjem fra en tur til Fiane hvor vi var å kjøpte burger, bare 1 time hver vei for mat er ikke ille Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Sitter her, våken altfor seint, og lager musikk. Er langt ifra noen profesjonell, så jeg setter godt pris på alle som gidder å ta en lytt og komme med ris/ros. Når man driver med noe man liker sitter man gjerne i 5-6 timer i strekk. Vi kan vel si det er electronica/pop, kanskje. Om du har en genre, kom med den! Trykk Play! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Hører ingenting 4 timer og 38 minutter til pappa henter meg Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg har vondt i brystvortene Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Nå som jeg har blitt 18 år har jeg lyst til å dra på pub for første gang. Bare synd at den ligger et stykke unna Edit: litt av et sidetall Endret 9. mai 2010 av Aleks Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Litt av en deppetråd. Upper med denne: Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Nå som jeg har blitt 18 år har jeg lyst til å dra på pub for første gang. Bare synd at den ligger et stykke unna Edit: litt av et sidetall Sidetall? Hos meg er det 4445 sider Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Det er så godt å være hjemme igjen etter 2 hele døgn med byen og farting rundt overalt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Nå som jeg har blitt 18 år har jeg lyst til å dra på pub for første gang. Bare synd at den ligger et stykke unna Edit: litt av et sidetall Sidetall? Hos meg er det 4445 sider Her er det 16666 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Er ikke alle som har like mange innlegg som viser, da. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Morings. Pga. mangel på Red Bull koser jeg meg med en burn. Men ble for mye øl og for lite mat i går så skal straks steke opp noe. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Nå som jeg har blitt 18 år har jeg lyst til å dra på pub for første gang. Bare synd at den ligger et stykke unna Edit: litt av et sidetall Sidetall? Hos meg er det 4445 sider Her er det 16666 Jeg viser 75 poster per side da, noe jeg endret her https://www.diskusjon.no/index.php?app=core&module=usercp&tab=forums Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg