Deadringer Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg sitter og tar noen øl og hører på god musikk. Hva hører du på? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg har hatt mange morsome diskusjoner, drikker en fantastisk god blåbær-te og ser på The Third Man. Som forøvrig er en veldig god film. Humrer fortsatt litt etter Natrichs slående kommentar. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Høres koselig ut Nopros. Så selv nettopp på Money Train. Man skal ikke klage når man har god film og god drikke... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg er kommet hjem fra pappa sin bursdagsfeiring som var øl og grillmat + chips og sånn, og nå sitter jeg og drikker sourz. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Chiller foran PCen med The Rolling Stones og Bob Dylan. Bestilte nettopp Simon & Garfunkels komplette diskografi sammen med en live DVD for £17.99! Røverkjøp eller røverkjøp? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg ble skutt idag med softgun Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg er kommet hjem fra pappa sin bursdagsfeiring som var øl og grillmat + chips og sånn, og nå sitter jeg og drikker sourz. Jeg vil være full, del alkohol med meg. Kom hjem til baren og lek full med meg. Jeg kan få Sourz, du kan få tyrker :----D Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg ble skutt idag med softgun Det gjør vondt. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Du skulle tatt igjen med samekniv. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg ble skutt idag med softgun Du er gæren ass. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg er kommet hjem fra pappa sin bursdagsfeiring som var øl og grillmat + chips og sånn, og nå sitter jeg og drikker sourz. Jeg vil være full, del alkohol med meg. Kom hjem til baren og lek full med meg. Jeg kan få Sourz, du kan få tyrker :----D Pappa har en rimelig velfylt bar vi får forsyne oss fritt av når vi er der ute. Det er rimelig awesome. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Wow, prøver å være hyggelig og /ignore er alt en får. Kanskje denne hyggestreaken min ikke er verdt det likevel :---( Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 3 websidetreff fra unike brukere etter en bildeannonse i lokalavisen med opplag på 12k. Fail? Det må da være mer enn 3 hesteinteresserte blandt de 30k leserne i lokalavisen. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 *kaste brukte kanyler på Nyhus-pus* THIS IS WHY WE CANT HAVE NICE THINGS Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 *Dele tekopp med Nyhus* *kaste brukte kanyler på Nyhus-pus* THIS IS WHY WE CANT HAVE NICE THINGS Jeg aner ikke hva som skjedde her Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg aner ikke hva som skjedde her Reality, bitch Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Sprøyteparken skjedde. Jeg savner sprøyteparken. Vi må tilbake, dere utvalgte vakre enhjørninger. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Ikke peiling :(: ( edit: oi. @ johnæz sitt innlegg et par hakk over her. Endret 8. mai 2010 av BTK Nyhus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg