Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, bruker opera mini på telefonen får å spare på megabytene atm, og da så jeg ikke youtube videoen. Trodde derfor dere snakket om Grim Goodbye sangen. Og hva skulle "klem gjeng" bety? :p

Det var ikke den jeg siktet til nei.

Mente selvfølgelig "klam gjeng", ikke klem. Retta på det nå.

 

Jeg er enig – å sammenligne produksjonen av EDM og andre typer musikk (som nevnt; rock/jazz/klassisk og så videre) blir alt for overfladisk. Siden det er to vidt forskjellige måter å lage musikk på er det ingen tvil om at det kreves andre typer talent når det gjelder produksjon av nevnte musikkstiler. Ser ut som vi ble enige.

Hey, regner med du er like overraska som jeg er. Første elektronisk vs ikke-elektroniske musikkdiskusjonen jeg har vært del i som har sluttet med enighet. Og ikke nok med det, i løpet av ett innlegg. Jeg er imponert.

 

Den+gamle+brønn+og+Håkon.JPG

Nå skjønte jeg enda mindre :--(

Lenke til kommentar

Nordmenn har virkelig dårlig humor.

Spørsmål: mener du nordmenn som har stemt frem vinneren, eller et utvalgt dommerpanel?

Tolk det som du vil. Det var først og fremst ment til dommerpanelet, men det at så mange har sett programmet er sikkert også en innspillende faktor.

Lenke til kommentar

Well på engelsk = brønn på norsk.

Da gav alt plutselig mening.

 

Mens vi er inne på figurativte relasjoner til uttrykk..

Jeg har aldri skjønt den der. Har sett bildet en ti ganger, men skjønner ikke. :(

 

Well, well, well, da har du et problem, kjære deg :love:

:(

 

 

:love:

 

 

Lenke til kommentar

Et program hvor 80% av innholdet er bæsjtisspromp-humor vant Gullruten som er norges årlige prisutdeling og utmerkelse for den norske TV-bransjen. Kategorien var beste humorprogram, nordmenn har virkelig dårlig humor.

Det er konkuranse, den beste vinner.

 

 

 

 

 

Booyah

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...