Pubé Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Hva syns Avenged haterne her inne om denne sangen? http://www.youtube.com/watch?v=Bf883pV41mI Synd at musikken dems bare blir mer og mer pusete Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Jeg pleier ikke å dømme musikk ut ifra hvordan folk ser ut, men velger å gjøre ett unntak for den der. Snakk om klam gjeng. Endret 8. mai 2010 av BTK Nyhus Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Pusekattmusikk dere hører på, da. http://www.youtube.com/watch?v=9csgJkEG86s Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Mmm, en klase nykokte druer. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Pusekattmusikk dere hører på, da. My brain hurts Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Pusekattmusikk dere hører på, da. Du har helt rett. Fysj, instrumenter altså. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Denne posten er til ære for mr. Nyhus. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Ingen tvil om at du utklasserer alle når det kommer til signatur Jonas. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 er forumet er fylt opp ned gamle folk som hater nyere musikk eller? Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 *Slapper av foran PCn med musikk på øret* http://www.youtube.com/watch?v=ctVmNbVu2KA Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) er forumet er fylt opp ned gamle folk som hater nyere musikk eller? Neida, det er bare en overraskende mengde folk som setter renspikka talent over pc-kunnskaper. For all del hør på elektronisk musikk, finnes bra saker innen den sjangeren også, men dra nå ikke i gang en diskusjon. "Syre" og musikk kan ikke sammenlignes. Om noen skulle lure: Ja, jeg setter det på spissen. Er fryktelig lei den diskusjonen der. "ååå pcen brukes som et instrument den også :--(". edit: Det gikk nettopp opp for meg at du muligens siktet til noe annet enn musikken the profet linket til? Endret 8. mai 2010 av BTK Nyhus Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Noen som ser på Gullruten? Skulle gjerne visst hva det raskeste musikkstykket han lille gutten med fiolinen spilte heter. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Artig at noen folk stigmatiserer elektronisk musikk kun fordi det ikke er lagd med fysiske instrumenter… Endret 8. mai 2010 av The Prophet Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Neida, det er bare en overraskende mengde folk som setter renspikka talent over pc-kunnskaper. Kanskje ikke så rart da hovedkjernen til dette forumet består av gadget-folk Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) stigmatiserer Endret 8. mai 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) (Klarer ikke helt å lese mellom linjene hva du mente.) Endret 8. mai 2010 av The Prophet Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Artig at noen folk stigmatiserer elektronisk musikk kun fordi det ikke er lagd med fysiske instrumenter… Det kreves skills for å lage god elektronisk musikk. Ingen tvil om det. Men å påstå at det kreves samme mengde gehør, teknikk, samspill, talent, øvelse og kunnskap som å lage kvalitetsmusikk ala rock, jazz, blues eller klassisk blir for dumt. For det stemmer enkelt og greit ikke. Kanskje ikke så rart da hovedkjernen til dette forumet består av gadget-folk Jeg aner ikke hva du tenker her, men det virket positivt i forhold til hva jeg skrev, så sier meg enig. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 er forumet er fylt opp ned gamle folk som hater nyere musikk eller? Neida, det er bare en overraskende mengde folk som setter renspikka talent over pc-kunnskaper. For all del hør på elektronisk musikk, finnes bra saker innen den sjangeren også, men dra nå ikke i gang en diskusjon. "Syre" og musikk kan ikke sammenlignes. Om noen skulle lure: Ja, jeg setter det på spissen. Er fryktelig lei den diskusjonen der. "ååå pcen brukes som et instrument den også :--(". edit: Det gikk nettopp opp for meg at du muligens siktet til noe annet enn musikken the profet linket til? Hehe, bruker opera mini på telefonen får å spare på megabytene atm, og da så jeg ikke youtube videoen. Trodde derfor dere snakket om Grim Goodbye sangen. Og hva skulle "klem gjeng" bety? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Det kreves skills for å lage god elektronisk musikk. Ingen tvil om det. Men å påstå at det kreves samme mengde gehør, teknikk, samspill, talent, øvelse og kunnskap som å lage kvalitetsmusikk ala rock, jazz, blues eller klassisk blir for dumt. For det stemmer enkelt og greit ikke. Jeg er enig – å sammenligne produksjonen av EDM og andre typer musikk (som nevnt; rock/jazz/klassisk og så videre) blir alt for overfladisk. Siden det er to vidt forskjellige måter å lage musikk på er det ingen tvil om at det kreves andre typer talent når det gjelder produksjon av nevnte musikkstiler. Ser ut som vi ble enige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg