Pubé Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Aaaaaalways, I wanna be with you, and make believe with you, and live in harmony, harmony, oh love! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Take me down to the paradise city, where the grass is green and the girls are pretty. Oh won't you please, take me home. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Take me down to the paradise city, where the grass is green and the girls are pretty. Oh won't you please, take me home. OoooOOo Yeah! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 GnR i dnfk. Overraskende. Not rly. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Guns N' Roses er et av mine all time favorittband Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Guns N' Roses er et av mine all time favorittband Helt enig, utrolig genialt. Hva er favoritt albumet ditt fra Guns N Roses? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 GnR i dnfk. Overraskende. Not rly. Joda, er bare syrehuer og fjortiser her inne :'----( Guns N' Roses er et av mine all time favorittband Mye bra, men jeg blir lei om jeg hører på bandet over lenger tid. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Vinneren av Farmen 2010; Hun jenta. Fail Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Vel Greatest Hits er nok det jeg har hørt mest på, men føler at det ikke teller helt. Ellers så liker jeg Appetite for Destruction veldig bra Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Mye bra, men jeg blir lei om jeg hører på bandet over lenger tid.Tror ingen klarer så alt for mange timene med Axl. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Vel Greatest Hits er nok det jeg har hørt mest på, men føler at det ikke teller helt. Ellers så liker jeg Appetite for Destruction veldig bra Liker best Live Era 87-93. Sanger som Knocking on Heavens Door og Sweet Child O' Mine er jo utrolige. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Dårligste albumet deres er iallefall The Spaghetti Incident Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Vinneren av Farmen 2010; Hun jenta. Fail Det sa søsteren min og, så lo hun av meg fordi jeg var så skråsikker Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Mye bra, men jeg blir lei om jeg hører på bandet over lenger tid.Tror ingen klarer så alt for mange timene med Axl. Ikke vokalen som er problemet mitt, heller at mange sanger er "ferdig" etter første vers og refrenget. Det påføres ikke noe nytt, som gjør at det blir å høre på noe med veldig lite variasjon i 6minutter. HOT SHOE, BURNIN' DOWN THE AVENUE! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Axl Rose har jo genial sangstemme da. Skal se litt nærmere på det albumet Romis Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Liker best Live Era 87-93. Sanger som Knocking on Heavens Door og Sweet Child O' Mine er jo utrolige. Foretrekker Civil war og Mr. Brownstone. De to du nevner er spilt ihjel. Gode, men er lei uten å ha hørt på de. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Axl Rose har jo genial sangstemme da. Skal se litt nærmere på det albumet Romis Aldri hatt helt sansen for fyren. ...eller Guns'n for den saks skyld. edit: Men så var det nå vel egentlig ingen som lurte på min mening i den saken. Tenkte bare å kaste meg inn i diskusjonen her Endret 8. mai 2010 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Får vel ta en jeg også... THE LAND LORDS ******? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 http://www.youtube.com/watch?v=qQ8jCQSWndA Ooooh yeah. Oldschool. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg