Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
KVA FAEN?!

2 TIMAR?? NO FUKKING WAY!!!!!!!1 eg og bestefar min strarta og gå tidleg på morgonen og var tilbake jævla seint på kvelden!!!

Kanskje det har noe med at du gikk med din bestefar? :roll:

Faen nå gir alt mening. Hun venninen har egentlig likt meg i skjul noe dama ikke visste. Her om dagen fikk jeg henne til og sende en sms til dama men da skrev hun noe helt annet. Nå vil hun ha meg med og hviss jeg spør feks "hva er egentlig vitsen med det når hun ikke kan se det?". Da svarer hun bare: "jeg har bare lyst til det". Hun sitter og presser dama mi også videre. dette blir ugly :no:
Like I said, kvinnfolk i den alderen elsker slike intriger. Dropp det med mindre du har interesse for henne. If not så hold deg til dama de, kommer aldri noen vei med slikt tøv.
Lenke til kommentar

Sorry, vet ikke om jeg kan gjøre det :p

Har heller ikke noen bilder av henne på denne pcen. Litt kult at det ene bilde hennes heter: Dc(et eller annet) 666. Det er derfor jeg er litt redd henne :p

B-Real: Velger og holde meg til dama, jeg.

Hva skulle jeg gjort uten forumet?

Endret av Batnobbit
Lenke til kommentar

Har heller ikke noen bilder av henne på denne pcen. Litt kult at det ene bilde hennes heter: Dc(et eller annet) 666. Det er derfor jeg er litt redd henne :p

Mer på deg :) Spør dama di. Hvis du får lov av henne da har du lov til å legge det her.

Se på nakne damer :laugh:

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Mer på deg :) Spør dama di. Hvis du får lov av henne da har du lov til å legge det her.

Få vell spør, får bare si at det er en side med helt vanelige folk :whistle:

Lenke til kommentar

Emokids på 14 år som prøver seg på noen som er opptatt? Hørte jeg varsellampe? :)
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Personlig ser jeg ikke vitsen å se på en 13år gammel jente.

Ville droppa vennina og hold meg til kjæresten din :)

Edit: Wooooooooooooohoooooooo Post 33333 !!

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...