Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjør det hvis du har kreativiteten i deg. Jeg har mistet min helt totalt :(
Kreativitet må trenes. Tving deg selv til å være litt kreativ så kommer den tilbake snart.
Hmmm..er vel kanskje sant det egentlig :(

Er vel egentlig veldig sant og glad er jeg for at jeg ikke har det :p
Akkurat det tror jeg du kan være glad for ja :)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

I has and I will. Kan ikke la det gå fra meg når det er masse roser og andre ting som venter på å bli tatt bilder av, det er kjempefint vær, og jeg har "nytt" macroobjektiv. :love:

Som Lars sier, du må tvinge deg litt. Er glad jeg meldte meg på aprilfesten, da "må" man liksom komme seg ut og ta bilder, og så kom jo lysten/kreativiteten mer etter hvert (har vært dårlig med det i vinter. :p)Hadde sikkert ikke tatt så mange bilder om jeg ikke hadde gjort det.

Lenke til kommentar

Faen så irriterende, prøver og tilkoble bærbaren til flatskjermen, men da flimrer det bare avogtil, skjer ikke med xboxen om jeg prøver, og har prøvd to forskjellige HDMI kabler. Men bildet hopper liksom, avogtil. Irriterende, har prøvd å oppdatere skjermkortet, men det funka jo ikke.

Lenke til kommentar
Kreativitet må trenes. Tving deg selv til å være litt kreativ så kommer den tilbake snart.

det er sant. i starten når jeg starta på skolen her hadde jeg ikke så mye å komme med av ideer fordi jeg brukte så lang tid på en god ide :p nå derimot ramler det ut ganske ofte :p

Lenke til kommentar

Jeg hater å spise salami, for når jeg tar en bit av skiva drar jeg alltid med meg hele greia.

Et speidertriks jeg lærte av min barndomsvenn for 10-12 år siden var å klippe opp salamien/vossafåren før du legger den på skiven. Det tar noen sekunder ekstra, men så unngår du også hele problematikken.
Lenke til kommentar

Jeg hater å spise salami, for når jeg tar en bit av skiva drar jeg alltid med meg hele greia.

Et speidertriks jeg lærte av min barndomsvenn for 10-12 år siden var å klippe opp salamien/vossafåren før du legger den på skiven. Det tar noen sekunder ekstra, men så unngår du også hele problematikken.

Det skal prøves!

Lenke til kommentar

Jeg fant riktignok ikke tilbake til oslofjordstunnelen da jeg dro for noen timer siden, så da gikk det gjennom oslo. Siden det var helg gikk det heldigvis radig, så brukte ikke nevneverdig lenger tid. Turte trå litt hardere på gassen siden jeg kjenner veien også. Nydelig kjørevær i dag.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...