b-real Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Gjør det hvis du har kreativiteten i deg. Jeg har mistet min helt totalt Kreativitet må trenes. Tving deg selv til å være litt kreativ så kommer den tilbake snart.Hmmm..er vel kanskje sant det egentlig Er vel egentlig veldig sant og glad er jeg for at jeg ikke har det Akkurat det tror jeg du kan være glad for ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Gjør det hvis du har kreativiteten i deg. Jeg har mistet min helt totalt I has and I will. Kan ikke la det gå fra meg når det er masse roser og andre ting som venter på å bli tatt bilder av, det er kjempefint vær, og jeg har "nytt" macroobjektiv. Som Lars sier, du må tvinge deg litt. Er glad jeg meldte meg på aprilfesten, da "må" man liksom komme seg ut og ta bilder, og så kom jo lysten/kreativiteten mer etter hvert (har vært dårlig med det i vinter. )Hadde sikkert ikke tatt så mange bilder om jeg ikke hadde gjort det. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Var nettopp i konfirmasjon og fant ut, etter at det var ferdig, at det var i morra det skulle være. Doh!! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Var nettopp i konfirmasjon og fant ut, etter at det var ferdig, at det var i morra det skulle være. Doh!! Så hvem sin konfirmasjon var du i da? Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Opptil flere fremmede 15-åringer Lite kjente fjes der Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Tror jeg skal starte med fotografering jeg og. Har alltid ønsket meg et speilrefleks og nå ser det ut som om jeg får det av mormor. Det å ta bilder er gøy. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Faen så irriterende, prøver og tilkoble bærbaren til flatskjermen, men da flimrer det bare avogtil, skjer ikke med xboxen om jeg prøver, og har prøvd to forskjellige HDMI kabler. Men bildet hopper liksom, avogtil. Irriterende, har prøvd å oppdatere skjermkortet, men det funka jo ikke. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Gjør det hvis du har kreativiteten i deg. Jeg har mistet min helt totalt Kreativitet må trenes. Tving deg selv til å være litt kreativ så kommer den tilbake snart. det er sant. i starten når jeg starta på skolen her hadde jeg ikke så mye å komme med av ideer fordi jeg brukte så lang tid på en god ide nå derimot ramler det ut ganske ofte Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg hater å spise salami, for når jeg tar en bit av skiva drar jeg alltid med meg hele greia. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg hater å spise salami, for når jeg tar en bit av skiva drar jeg alltid med meg hele greia. Et speidertriks jeg lærte av min barndomsvenn for 10-12 år siden var å klippe opp salamien/vossafåren før du legger den på skiven. Det tar noen sekunder ekstra, men så unngår du også hele problematikken. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Fæen, ble truffet av en sort og gul jævel av et insekt i panna når jeg syklet, og nå svir det helt forjævlig. Endret 8. mai 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg hater å spise salami, for når jeg tar en bit av skiva drar jeg alltid med meg hele greia. Et speidertriks jeg lærte av min barndomsvenn for 10-12 år siden var å klippe opp salamien/vossafåren før du legger den på skiven. Det tar noen sekunder ekstra, men så unngår du også hele problematikken. Det skal prøves! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg tror jeg spyr snart av politisk korrekthet: Negerboller Dog, fikk veldig lyst på negerkyss. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg kom meg levende både til og fra Ski. Smålig overraskende. Takk for veibeskrivelse Breal, uten beskrivelsen hadde jeg mest trolig havnet på e6 og ikke e18. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Hvem var det som stoppa tida? Errrr. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg kom meg levende både til og fra Ski. Smålig overraskende. Takk for veibeskrivelse Breal, uten beskrivelsen hadde jeg mest trolig havnet på e6 og ikke e18. No problemo...anything for å glede andre. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg fant riktignok ikke tilbake til oslofjordstunnelen da jeg dro for noen timer siden, så da gikk det gjennom oslo. Siden det var helg gikk det heldigvis radig, så brukte ikke nevneverdig lenger tid. Turte trå litt hardere på gassen siden jeg kjenner veien også. Nydelig kjørevær i dag. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Kollegaen min på torsdag: "Eg skjønner ikkje korleis (navn) kan ha køyrt inn i undervannstunnelen!" *5 minutt* "Ka fan. Korleis havna eg i undervannstunnelen?" 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Ikke greit å kjøre på et sted en ikke vet hvor er. Men som oftest er det bare å sirkle tilbake...er som oftest der kvinnfolk ikke har tålmodighet til å la mannen prøve Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Nå er jo det en som har bodd i Oslo i mange år, og mann samtidig, så det var ustyrtelig morsomt når han gjorde samme feilen selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg