Pubé Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Nå som diverse hevelse og småtterier borte har jeg 3 sår som går rett over sprekken. Jeg kan ikke sitte. Digg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Nå som diverse hevelse og småtterier borte har jeg 3 sår som går rett over sprekken. Jeg kan ikke sitte. Don't worry, nyt livet! http://url.hw.no/?14da Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Nå som diverse hevelse og småtterier borte har jeg 3 sår som går rett over sprekken. Jeg kan ikke sitte. Takk for informasjonen... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Vel, er vel bedre å få den informasjonen en formen på avføringen... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Skal gi deg noe å kaste på! *skule* Pervo. http://www.youtube.com/watch?v=EEEzbFxEbB8 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Ble først slått i bak hodet, gjorde litt vondt bare. Snudde meg å skallet utlendingen mitt i nesa med øyen brynet Fyren stakk etter det, eller? Gratulerer så mye, eivindooo! :fun: Kompisen min kom springende etter han. Godt han var der ellers kunne det gått riktig ille. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Kompisen min kom springende etter han. Godt han var der ellers kunne det gått riktig ille.Man vet aldri, er sant det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Kooos. Men litt phail artikkel da ingen av bildene var high-res Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Mornings. Her skinner solen. Det gjør den i Rosendal også. Lurer på å ta en tur opp på Baroneriet og få knipsa noen bilder i dag. Men før det så må jeg på et apotek og få tak i mer smertestillende. Håper de har apotek på dene gudsforlatte (men naturskjønne) plassen. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Har butikkene normal åpningstid i dag? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Har butikkene normal åpningstid i dag? Ja. Er bare flaggdag. Ikke høytidsdag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Nå som diverse hevelse og småtterier borte har jeg 3 sår som går rett over sprekken. Jeg kan ikke sitte. Er ikke det deilig? Mornings. Her skinner solen. Det gjør den i Rosendal også. Lurer på å ta en tur opp på Baroneriet og få knipsa noen bilder i dag. Men før det så må jeg på et apotek og få tak i mer smertestillende. Håper de har apotek på dene gudsforlatte (men naturskjønne) plassen. Den er faen ikke SÅ gudsforlatt, de har jo masse av butikker og ting her, selvfølgelig har de apotek. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Det var deilig å stå opp i dag. Huset var folketomt og mamma hadde vært og kjøpt masse go te i løsvekt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Lurer på å ta en tur opp på Baroneriet og få knipsa noen bilder i dag. Gjør det hvis du har kreativiteten i deg. Jeg har mistet min helt totalt Aleks: Ikke så veldig hva da? God dag? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Ikke så deilig med sår i rumpa. Var ment til Anfall sitt innlegg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Strengt tatt så har du vel det på rumpa...i rumpa blir vel lengre inn. Tror jeg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Gjør det hvis du har kreativiteten i deg. Jeg har mistet min helt totalt Kreativitet må trenes. Tving deg selv til å være litt kreativ så kommer den tilbake snart. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Strengt tatt så har du vel det på rumpa...i rumpa blir vel lengre inn. Tror jeg Er vel egentlig veldig sant og glad er jeg for at jeg ikke har det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg