Datasmurf Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Ah ... Disney's Robin Hood, et glass vann og baconmuffins. Flott start på dagen. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 En extra-tyggis -> mindre flott start på dagen. Har ihvertfall Air på anlegget. Sjekk ut sangene "Sex Born Poison" og "How Does It Make You Feel?" Nå er det straks toging inn til Oslo for å jobbe ^_^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Ooh ... Air. Jeg liker Air. ^^ "Sexy Boy" og "Cherry Blossom Girl" er fantastiske låter. Skal sjekke de ut. ^^ Orker ikke se mer film nå uansett, snart åpner butikken og jeg kan kjøpe sigg, cola og pæreis. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Værste og dummeste jeg har gjort var å ta en spiker, og løpe rundt bilen til en lærer jeg var sur på Bra jobba, kamerat! Vi trenger flere episoder som det da det vil forsterke det gode ryktet tenåringer har. Tenåring? Jeg gikk da i 4. Klasse Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 En extra-tyggis -> mindre flott start på dagen. Har ihvertfall Air på anlegget. Sjekk ut sangene "Sex Born Poison" og "How Does It Make You Feel?" Nå er det straks toging inn til Oslo for å jobbe ^_^ Jeg liker det jeg hører, Jonas! Lenke til kommentar
qlimaxxx Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg har bursdag i dag ! Det ble Kiss billetter på meg ! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Ble først slått i bak hodet, gjorde litt vondt bare. Snudde meg å skallet utlendingen mitt i nesa med øyen brynet Fyren stakk etter det, eller? Gratulerer så mye, eivindooo! :fun: Endret 8. mai 2010 av DemonFudge Lenke til kommentar
qlimaxxx Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Boller og brus til alle! Jeg spanderer og serverer! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Hvor gammel har du blitt nå da? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Mornings. Her skinner solen. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) bah, jobb i dag :< *edit* Endret 8. mai 2010 av alexbalibander Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Bytur med cafe her i dag. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Visst dere skal skalle ned noen ikke gjør det med øyenbrynet Fått meg blåveis pga det... Edit: Til mitt forsvar, ble forsøkt ranet. Ble først slått i bak hodet, gjorde litt vondt bare. Snudde meg å skallet utlendingen mitt i nesa med øyen brynet Huffda, hørtes ikke bra ut og så ikke bra ut heller. Jeg har bursdag i dag ! Det ble Kiss billetter på meg ! Gratulere med dagen Drømte jeg var kjørende ifra politiet i natt..tror det må ha vært verdens lengste biljakt. Endret 8. mai 2010 av b-real Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Drømte ingen ting i natt. Ikke som jeg husker iallefall. Men i det siste har jeg hatt en del syke drømmer. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Går så lang tid i mellom de gangene jeg husker drømmene mine, men det har gått ganske bra i det siste da jeg har fått inn søvn-mengden min. And now: mer nettpoker og RR@2006 Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Mornings. Her skinner solen.Det gjør den her også. Gjør klart til grillings og besøk jeg. *Kaste elgbiff på Gisle* Endret 8. mai 2010 av DemonFudge Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Husker jeg en gang drømte om Freddu Krueger. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Dagens gladbudskap og dagens plage: http://www.youtube.com/watch?v=HdUeVAkzEas *Kaste elgbiff på Gisle*Skal gi deg noe å kaste på! *skule* Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Nå som diverse hevelse og småtterier borte har jeg 3 sår som går rett over sprekken. Jeg kan ikke sitte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg