Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Værste og dummeste jeg har gjort var å ta en spiker, og løpe rundt bilen til en lærer jeg var sur på Bra jobba, kamerat! Vi trenger flere episoder som det da det vil forsterke det gode ryktet tenåringer har. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 jeg skjøt sheriffen =O Men du skjøt ikke assistenten? nei. hvordan visste du det Lars? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 jeg skjøt sheriffen =O Men du skjøt ikke assistenten? nei. hvordan visste du det Lars? Clapton hviska det i øret hans! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 jeg skjøt sheriffen =O Men du skjøt ikke assistenten? nei. hvordan visste du det Lars? Clapton hviska det i øret hans! Nei, det var en mann med jamaica-aksent og rart hår. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Nesj ... Stikke bort til naboen og holde henne med selskap der hu står og baker kake, eller bare legge meg til å lese ut "American Gods"? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Yo, we are Crookers, and yes yes, we love animals. Free animals in the forest. We also love you. We love you and animals and raw fish. Lets go. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Nei, det var en mann med jamaica-aksent og rart hår.Åhh...jeg husker et klipp med en afro-jamaiker som var sånn tur-guide og hadde den sykeste latteren. *google* Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Nesj ... Stikke bort til naboen og holde henne med selskap der hu står og baker kake, eller bare legge meg til å lese ut "American Gods"? stå heller på henda i 2 min også hinker du ned trappa ut ytterdøra og roper "Æ LIKA KAK!" Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Nei, det var en mann med jamaica-aksent og rart hår.Åhh...jeg husker et klipp med en afro-jamaiker som var sånn tur-guide og hadde den sykeste latteren. *google* Jeg fant! http://www.youtube.com/watch?v=MorR04iLtMw Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Elsker det klippet, gisle. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Ja, det er bare fantastisk bra. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 hahaha den der hakke jeg sett! HAAAAAA HAAAA HAAAA HAAAAAAAAA Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Ja, det er alltid mye liv her om natta, ser du ikke det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 PARTY PARTY!!! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Visst dere skal skalle ned noen ikke gjør det med øyenbrynet Fått meg blåveis pga det... Edit: Til mitt forsvar, ble forsøkt ranet. Ble først slått i bak hodet, gjorde litt vondt bare. Snudde meg å skallet utlendingen mitt i nesa med øyen brynet Endret 8. mai 2010 av Kim S Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Lol, faen. Våkna nå. WTF?! Ja ja, får bare legge meg og se Something's Gotta Give. Jeg digger Jack Nicholson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg