Eplefe Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg trodde Prject Herpes og A7x var synonymer, jeg. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg sier god natt mine kjære foster Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg sier god natt mine kjære foster Natta pus ! Å fa*n Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg trodde Prject Herpes og A7x var synonymer, jeg. Hørte do i det hele tatt en sang av Herpes gutta? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Tjaa.. Hva foreslår du ? Det eneste som er tilgjengelig nå er rumpa til Aleks. Som vi alle elsker amirite? Nei, har en som er mye bedre Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 ble litt utlending der gitt Hæ? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 ble litt utlending der gitt Hæ? Hørte do i det hele tatt en sang av Herpes gutta? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Åja http://www.youtube.com/watch?v=dzv2W-WnVwQ *savne* Endret 7. mai 2010 av b-real Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Nei, nå følte jeg virkelig for lifehouse Nå begynner jeg bare å tenke på en viss jente Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg er så rar, i helger digger jeg å sette på vekkerklokka på ca. 0600 for å bråvåkne av den. Deretter finner jeg ut at det er helg som er den beste følelsen man kan finne ut når man våkner, så legger jeg meg til å sove igjen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg trodde Prject Herpes og A7x var synonymer, jeg. Hørte do i det hele tatt en sang av Herpes gutta? Nei, men jeg innbiller meg at kjønnssykdommer ikke er særlig ulikt det å høre på A7x. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 "Hong Kong er en del av Kina" Det stemmer vel det? Begynner å bli noen år siden Kina fikk HK fra britene. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Nå begynner jeg bare å tenke på en viss jente Forelsket? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg trodde Prject Herpes og A7x var synonymer, jeg. Hørte do i det hele tatt en sang av Herpes gutta? Nei, men jeg innbiller meg at kjønnssykdommer ikke er særlig ulikt det å høre på A7x. Jeg er en litt følsom person, men folk har sleng dritt til meg så lenge jeg kan huske, så det overser jeg glatt. Men nå fornærmer du rett og slett mitt favorittband, noe jeg ikke blir veldig glad for, men sur har jeg rett og slett problemer med å bli. Kjønner at du ikke liker bandet pga vokalen, imaget, musikkstilen eller what not.... Gidder ikke skrive mer Nå begynner jeg bare å tenke på en viss jente Forelsket? Kanskje, ikke sikker Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) "Hong Kong er en del av Kina" Det stemmer vel det? Begynner å bli noen år siden Kina fikk HK fra britene. Etter 1997 er vel HK et eget land, er i hvertfall det i atlaset jeg har. Men etter å ha sjekket Wiki er jeg usikker. Endret 7. mai 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg