Nopros Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Kan noen trylle frem en god stol til meg? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Hmm!! Lite rapporter og bråk i DNFK, noe må være galen her... ^^ Beklager. Jeg er på besøk hos svigers så jeg har ikke fått stellt i stand så mye i dag. Skal prøve å skjerpe meg. Se frem til mange og lange rapporter. Forumkaféen jaa.. Får vel finne meg et bord og bestille en kaffe Skal det være noe inntil? Kan noen trylle frem en god stol til meg? Done. Det er bare å komme til Rosendal for å hente den. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 so-si-al-e? JEg vet,måtte se to og tre ganger på tastaturet når jeg skrev fremmed-ordet. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Du er så snill du, Lars. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Sitter nå og nyter siste rest av kvelden med litt god musikk (pantera) før jeg skal ta en dusj og sove... KJEDELIG! Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Forumkaféen jaa.. Får vel finne meg et bord og bestille en kaffe Skal det være noe inntil? Tjaa.. Hva foreslår du ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Forumkaféen jaa.. Får vel finne meg et bord og bestille en kaffe Skal det være noe inntil? Tjaa.. Hva foreslår du ? Her tar vi oss alle rettigheter så du kan velge på øverste hylle. Alt i fra onkel (Jarmo) sin himkok til den skarpeste Islay. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Tjaa.. Hva foreslår du ? Det eneste som er tilgjengelig nå er rumpa til Aleks. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Nyter kvelden med AVENGED SEVENFOLD jeg Og litt Project Herpes! :!: Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Tjaa.. Hva foreslår du ? Det eneste som er tilgjengelig nå er rumpa til Aleks. Som vi alle elsker amirite? Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Tjaa.. Hva foreslår du ? Det eneste som er tilgjengelig nå er rumpa til Aleks. Et glass vann, kan jeg få det? Er ikke så sulten på ræv Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Sitter nå og nyter siste rest av kvelden med litt god musikk (pantera) før jeg skal ta en dusj og sove... KJEDELIG! Har vurdert å sjekke ut pantera, gi meg 5-6 gode sanger Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Forumkaféen jaa.. Får vel finne meg et bord og bestille en kaffe Skal det være noe inntil? Tjaa.. Hva foreslår du ? Her tar vi oss alle rettigheter så du kan velge på øverste hylle. Alt i fra onkel (Jarmo) sin himkok til den skarpeste Islay. Good.. Akkurat nå føler jeg for å ta meg en kald Frank`s med litt ekatra "nam nam" i ! =) Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Sitter nå og nyter siste rest av kvelden med litt god musikk (pantera) før jeg skal ta en dusj og sove... KJEDELIG! Har vurdert å sjekke ut pantera, gi meg 5-6 gode sanger Cowboys from hell walk i'm broken hollow Fucking hostile der har du litt forskjellig Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 bra det ikke bare er meg b-real har lyst til å animere nå, men blir så mye fiksing når jeg ikke har pegbar og høl i arka. flyter bare rundt lenge sia jeg har hørt denna sangen http://open.spotify.com/track/5EuDF2V1GOw817RaApPyBJ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Good.. Akkurat nå føler jeg for å ta meg en kald Frank`s med litt ekatra "nam nam" i ! =) En "Proteinshake" comming up! Lenke til kommentar
Balli Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 argh, denne uken trudde jeg endelig jeg kunne slække på lørdag, så bestemte ei på jobben og dra til england >_> Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Good.. Akkurat nå føler jeg for å ta meg en kald Frank`s med litt ekatra "nam nam" i ! =) En "Proteinshake" comming up! mmmmm delicious ! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Har vurdert å sjekke ut pantera, gi meg 5-6 gode sanger Cementery Gates, må høres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg