Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
irene_waa: eg dårlege minnar frå då bestefar min tvang meg til å gå til den jævla preikestolen!! :sick: !! eg er sleten fortsatt ,kom meg aldreg heilt etter den turen sjølv om det no er sån 4 år sidan

L_C: einig!!! dritplas!!!! men det heiter klepp ;) ikkje kleppe

og jæren er best <3<3 dei lange strendene er akurat som kopakabana

Etter hva jeg har sett av Jæren er det kjempefint der. Fin natur med lange strender, flott sjø og fin natur.

1000138294.jpg

1.2640739!img2640675.jpg

Lenke til kommentar
eg dårlege minnar frå då bestefar min tvang meg til å gå til den jævla preikestolen!! :sick: !! eg er sleten fortsatt ,kom meg aldreg heilt etter den turen sjølv om det no er sån 4 år sidan

Haha, da er du i elendig form. Tar vel snaut to timer opp til Prekestolen. Forøvrig vestlandets fineste turistmål. =D

Lenke til kommentar

jæren er jo bare endeløse jorder... en forblåst sandstrand, og ett hav som er så grundt at du er lei av og gå før det er dypt nok til og svømme...

ja, altså er det eit vakkert kulturlandskap i motsetning til resten av dritnoreg som er så stygt eg må lukkja augo når eg er andre plassar nesten!!!!

irene_waa: eg dårlege minnar frå då bestefar min tvang meg til å gå til den jævla preikestolen!! :sick: !! eg er sleten fortsatt ,kom meg aldreg heilt etter den turen sjølv om det no er sån 4 år sidan

jaha? Wiki : Kleppe er det største tettstedet og administrasjonssenteret i Klepp kommune på Jæren i Rogaland fylke. På Kleppe bor det omtrent 3000 mennesker. Medredregnet tettstedet Verdalen som Kleppe grenser til i vest, er tallet omlag 6000 innbyggere.

Solastranda er fin ja

jamen det er feil, det heiter klepp

Huff det var ikke snillt gjordt, men det var vel verdt det når du kom opp eller var det midt på sommeren og stapp fullt med folk?

nei det var ikkje EITT meneskje der, det var på hausten og det var vått og tåkete og ekkelt. når eg var på toppenv var eg så forbanna at eg ikkje greidde og sjå noke

underpants: æssj eg hatar gran canaria!! :sick: ikkje at eg har vore der ,men eg har sett programm der i frå det var dritugly!!

Lenke til kommentar
eg dårlege minnar frå då bestefar min tvang meg til å gå til den jævla preikestolen!! :sick: !! eg er sleten fortsatt ,kom meg aldreg heilt etter den turen sjølv om det no er sån 4 år sidan

Haha, da er du i elendig form. Tar vel snaut to timer opp til Prekestolen. Forøvrig vestlandets fineste turistmål. =D

KVA FAEN?!

2 TIMAR?? NO FUKKING WAY!!!!!!!1 eg og bestefar min strarta og gå tidleg på morgonen og var tilbake jævla seint på kvelden!!!

Lenke til kommentar

Meh, føler at jeg må bitche litt selv om jeg egentlig ikke har noe å bitche over.

Kom ikke videre i UKM med bandet mitt, men kom videre med et annet innslag jeg var med i, irsk folkemusikk opplegg. Ville heller gå videre med bandet, men sånn gikk det altså ikke.

Alltid like surt å ikke vinne alt...

Lenke til kommentar
underpants: æssj eg hatar gran canaria!! :sick: ikkje at eg har vore der ,men eg har sett programm der i frå det var dritugly!!

Har heller ikke vært på Jæren, men det er fint etter det jeg har sett av bilder.

Hvis du drar opp i fjellene på Gran Canaria og går en laang tur, da får du se hvor fint det egentlig er der.

Det var et sånn reality-program om nordmenn i Gran Canario og det er sånne som dem det skulle vært færre av der. ^^

Lenke til kommentar

Faen nå gir alt mening. Hun venninen har egentlig likt meg i skjul noe dama ikke visste. Her om dagen fikk jeg henne til og sende en sms til dama men da skrev hun noe helt annet. Nå vil hun ha meg med og hviss jeg spør feks "hva er egentlig vitsen med det når hun ikke kan se det?". Da svarer hun bare: "jeg har bare lyst til det". Hun sitter og presser dama mi også videre. dette blir ugly :no:

Nei, hater jæren, lukter møkk uansett hvor du er.

Lenke til kommentar
Bodde på Forus i 2 år jeg. Verste plassen ever. Men så er jeg veldig hjemmekjær også da :)

der kan jeg godt forstå du ikke trivdes...

ja, altså er det eit vakkert kulturlandskap i motsetning til resten av dritnoreg som er så stygt eg må lukkja augo når eg er andre plassar nesten!!!!

jeg kan egentlig ikke tenke meg at du har vært på så mange andre plasser da... har du noen gang reist nedover sørlandet i båt, for eksempel? eller tatt gamle veien over fjellene mellom oslo og stavanger? Norge er faktisk et utrolig vakkert land om du tar deg tid til og se litt... Men noen er rett og slett for trangsynte til og faktisk se det...

Endret av Espen pai
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Faen nå gir alt mening. Hun venninen har egentlig likt meg i skjul noe dama ikke visste. Her om dagen fikk jeg henne til og sende en sms til dama men da skrev hun noe helt annet. Nå vil hun ha meg med og hviss jeg spør feks "hva er egentlig vitsen med det når hun ikke kan se det?". Da svarer hun bare: "jeg har bare lyst til det". Hun sitter og presser dama mi også videre. dette blir ugly :no:

Erre galt av meg å le nå? :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...